DET jubler jeg for!!!Kommer mest sannsynlig i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DET jubler jeg for!!!Kommer mest sannsynlig i dag
Jippi!Jubler for at skjult har kommet
Hurra, det jubler jeg og forJubler for tidlig ultralyd i dag målt til 6+3 (min beregning var 6+5), så hjertet slo helt tydelig, husker ikke tallet men hun var fornøyd kjekt med ultralyd-jordmor som har jobbet med fosterdiagnostikk tidligere før hun begynte privat som virka skikkelig trygg og rutinert
Jeg har sendt meldingJippi!
Digg! spørsmål; tok du noen forhåndsregler ifht maten? Jeg skal til Kreta i august og er så spent på om jeg kan spise fetaost (leste på nett at det meste er pasteurisert) osvJubler for at jeg ENDELIG er hjemme fea Hellas og kan nyte pink lady epler og sjokomelk
Jeg holdt meg unna fetaost og all for for salat for å være på den sikre side. Tok idoform for magen og fulgte rådene fra fhi. Tok nok ekstra mange forhåndsregler for å være på den sikre sidenDigg! spørsmål; tok du noen forhåndsregler ifht maten? Jeg skal til Kreta i august og er så spent på om jeg kan spise fetaost (leste på nett at det meste er pasteurisert) osv
Så gøy å høre!! Gratulerer!Jubler for tidlig ultralyd i dag målt til 6+3 (min beregning var 6+5), så hjertet slo helt tydelig, husker ikke tallet men hun var fornøyd kjekt med ultralyd-jordmor som har jobbet med fosterdiagnostikk tidligere før hun begynte privat som virka skikkelig trygg og rutinert
Ja er vel det som er fornuftig, gjør bare ondt i hjertet på tanken, spesielt siden det er lovverk i Hellas som sier at fetaosten skal være pasteurisert, men man kan møte enkelte som ikke er det visst det er særdeles lokalt. Æsj får gjøre en vurderingJeg holdt meg unna fetaost og all for for salat for å være på den sikre side. Tok idoform for magen og fulgte rådene fra fhi. Tok nok ekstra mange forhåndsregler for å være på den sikre siden
Smittevern ved reiser
Her finner du råd for å forebygge infeksjoner og sykdom før, under og etter reise.www.fhi.no
Absolutt, fetaost er så godt ta en vurdering de enkelte stedene, så tror jeg det kommer til å gå bra nyt ferien.Ja er vel det som er fornuftig, gjør bare ondt i hjertet på tanken, spesielt siden det er lovverk i Hellas som sier at fetaosten skal være pasteurisert, men man kan møte enkelte som ikke er det visst det er særdeles lokalt. Æsj får gjøre en vurdering
Jubler også for at jeg endelig er hjemme etter 14 småkvalme dager på utenlandsferie, og at tiden med å tyde innholdsetiketter på ukjent språk er forbi! Blir nok mye lettere med maten fremover nåJubler for at jeg ENDELIG er hjemme fea Hellas og kan nyte pink lady epler og sjokomelk
Ja, husker det fra forrige gang. Ble bare mer og mer sjokkert for hver måned som ble åpnet. Plutselig var vi kommet så langt ut i svangerskapet.jubler for at april-gruppa er åpen! Føles som om vi har kommet et stykke lenger da
Ditto! Jeg er 3+6 idag jeg jubler for sterkere test idag!Ny uke og fortsatt blir testene sterkere og sterkere 4+0 idag og jeg håper sååå den klorer seg fast!