Jubeltråden

Jubler for tidlig ultralyd i dag:) målt til 6+3 (min beregning var 6+5), så hjertet slo helt tydelig, husker ikke tallet men hun var fornøyd:) kjekt med ultralyd-jordmor som har jobbet med fosterdiagnostikk tidligere før hun begynte privat som virka skikkelig trygg og rutinert :)
Hurra, det jubler jeg og for :Heartred

Jubler for at jeg ENDELIG er hjemme fea Hellas og kan nyte pink lady epler og sjokomelk :love7

Jubler for at jeg ENDELIG er hjemme fea Hellas og kan nyte pink lady epler og sjokomelk :love7
Digg!:-) spørsmål; tok du noen forhåndsregler ifht maten? Jeg skal til Kreta i august og er så spent på om jeg kan spise fetaost (leste på nett at det meste er pasteurisert) osv :-)

Digg!:) spørsmål; tok du noen forhåndsregler ifht maten? Jeg skal til Kreta i august og er så spent på om jeg kan spise fetaost (leste på nett at det meste er pasteurisert) osv :)
Jeg holdt meg unna fetaost og all for for salat for å være på den sikre side. Tok idoform for magen og fulgte rådene fra fhi. Tok nok ekstra mange forhåndsregler for å være på den sikre siden :)

Jubler for tidlig ultralyd i dag:) målt til 6+3 (min beregning var 6+5), så hjertet slo helt tydelig, husker ikke tallet men hun var fornøyd:) kjekt med ultralyd-jordmor som har jobbet med fosterdiagnostikk tidligere før hun begynte privat som virka skikkelig trygg og rutinert :)
Så gøy å høre!! Gratulerer!

Jeg holdt meg unna fetaost og all for for salat for å være på den sikre side. Tok idoform for magen og fulgte rådene fra fhi. Tok nok ekstra mange forhåndsregler for å være på den sikre siden :)
Ja er vel det som er fornuftig, gjør bare ondt i hjertet på tanken, spesielt siden det er lovverk i Hellas som sier at fetaosten skal være pasteurisert, men man kan møte enkelte som ikke er det visst det er særdeles lokalt. Æsj får gjøre en vurdering :-)

Ja er vel det som er fornuftig, gjør bare ondt i hjertet på tanken, spesielt siden det er lovverk i Hellas som sier at fetaosten skal være pasteurisert, men man kan møte enkelte som ikke er det visst det er særdeles lokalt. Æsj får gjøre en vurdering :)
Absolutt, fetaost er så godt :p ta en vurdering de enkelte stedene, så tror jeg det kommer til å gå bra :) nyt ferien.

Jubler også for at jeg endelig er hjemme etter 14 småkvalme dager på utenlandsferie, og at tiden med å tyde innholdsetiketter på ukjent språk er forbi! Blir nok mye lettere med maten fremover nå:joyful:

Back
Topp