Fikk 2-3 til CB digital idag Deilig å se! Ta en ny om en ukes tid og håper på 3+!Ditto! Jeg er 3+6 idag jeg jubler for sterkere test idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk 2-3 til CB digital idag Deilig å se! Ta en ny om en ukes tid og håper på 3+!Ditto! Jeg er 3+6 idag jeg jubler for sterkere test idag!
Åå så gode nyheter gratulererJubler for at alt så bra ut på ultralyd i dag, og at det var et lite blinkende hjerte 6+4
Takk håper bare det fortsetter helt til termin nå. Blir spennende for deg på torsdag. Krysser fingreneÅå så gode nyheter gratulerer
Enig begynner å bli nervøs jeg nå!Takk håper bare det fortsetter helt til termin nå. Blir spennende for deg på torsdag. Krysser fingrene
Jeg kjente det i natt. Våkna og drømte mye..Enig begynner å bli nervøs jeg nå!
Så stas, gratulerer så mye med gode nyheter!Jubler for at alt stod bra til på tul i dag Målt til 7+0 og lille «slimklumpen» hadde perfekte hjerteslag
Aå herlig, gratulererJubler også for at alt så fint ut på første ultralyd i dag Jordmor mente at jeg var kommet litt lengre enn jeg trodde selv, noe som plasserer termin nærmere skuddårsdagen.. vet ikke helt om jeg jubler like mye for det.
Å hurra veldig fint å høre!Jubler for bankende hjerte på tidlig ul i dag
Gratulerer hvor langt er du på vei?Jubler for bankende hjerte på tidlig ul i dag
Tusen takk! 7+4/5Gratulerer hvor langt er du på vei?