Fikk 2-3 til CB digital idagDitto! Jeg er 3+6 idagjeg jubler for sterkere test idag!
![]()
Deilig å se! Ta en ny om en ukes tid og håper på 3+!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk 2-3 til CB digital idagDitto! Jeg er 3+6 idagjeg jubler for sterkere test idag!
![]()
Deilig å se! Ta en ny om en ukes tid og håper på 3+!Åå så gode nyheterJubler for at alt så bra ut på ultralyd i dag, og at det var et lite blinkende hjerte6+4
gratulererTakkÅå så gode nyheter![]()
gratulerer
håper bare det fortsetter helt til termin nå. Blir spennende for deg på torsdag. Krysser fingrene
EnigTakkhåper bare det fortsetter helt til termin nå. Blir spennende for deg på torsdag. Krysser fingrene
![]()
begynner å bli nervøs jeg nå!Jeg kjente det i natt. Våkna og drømte mye..Enigbegynner å bli nervøs jeg nå!
Så stas, gratulerer så mye med gode nyheter!Jubler for at alt stod bra til på tul i dagMålt til 7+0 og lille «slimklumpen» hadde perfekte hjerteslag

Aå herlig, gratulererJubler også for at alt så fint ut på første ultralyd i dagJordmor mente at jeg var kommet litt lengre enn jeg trodde selv, noe som plasserer termin nærmere skuddårsdagen.. vet ikke helt om jeg jubler like mye for det.

Å hurraJubler for bankende hjerte på tidlig ul i dag![]()
veldig fint å høre!Gratulerer hvor langt er du på vei?Jubler for bankende hjerte på tidlig ul i dag![]()
Tusen takk! 7+4/5Gratulerer hvor langt er du på vei?