Jubeltråden

Jubler over at ferie snart er over! Blir godt å levere datteren min i barnehagen igjen. Ikke misforstå meg; jeg har kost meg med henne hjemme, men nå er jeg så sliten og kvalm at jeg gleder meg til å få litt avlastning

Jubler over at ferie snart er over! Blir godt å levere datteren min i barnehagen igjen. Ikke misforstå meg; jeg har kost meg med henne hjemme, men nå er jeg så sliten og kvalm at jeg gleder meg til å få litt avlastning
Har tenkt på det samme. Elsker å ha barna hjemme, men når man er trøtt, kvalm og overkjørt 24/7, så har ungene det morsommere med noen andre. Gruer meg til jobb, dog. Vil heller bli utkjørt av ungene enn å slave for stressa oppdragsgivere. Har heldigvis avtalt hjemmekontor frem til resultatet av OTUL foreligger.

Her ses det også frem til barnehagen åpnet neste uke! :wacky: Fire uker fri tar på.

Humoristisk sint-ansikt, altså. :hilarious:

Spent på om min flyttes på tirsdag. Menstermin er jo 28.2. om jeg hadde hatt 28-dagerssyklus, men jeg vet det er feil.
Hahaha greit å være på den sikre siden, si :hilarious:
Jeg syns det er vanskelig selv, for eneste grunn til at jeg har hatt fire sykluser på 28 og 29 dager er letrozol og ovitrelle + Duphaston :hilarious: så den er jo «falsk»:hilarious:

Hahaha greit å være på den sikre siden, si :hilarious:
Jeg syns det er vanskelig selv, for eneste grunn til at jeg har hatt fire sykluser på 28 og 29 dager er letrozol og ovitrelle + Duphaston :hilarious: så den er jo «falsk»:hilarious:
Men det var vel i en slik syklus du ble gravid så da teller den jo. :)

Back
Topp