Minisjansen
Glad i forumet
Jubler med litt forsiktighet for 5+0 .Her må det jubles for hver fullgåtte uke….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tenkt på det samme. Elsker å ha barna hjemme, men når man er trøtt, kvalm og overkjørt 24/7, så har ungene det morsommere med noen andre. Gruer meg til jobb, dog. Vil heller bli utkjørt av ungene enn å slave for stressa oppdragsgivere. Har heldigvis avtalt hjemmekontor frem til resultatet av OTUL foreligger.Jubler over at ferie snart er over! Blir godt å levere datteren min i barnehagen igjen. Ikke misforstå meg; jeg har kost meg med henne hjemme, men nå er jeg så sliten og kvalm at jeg gleder meg til å få litt avlastning
Her ses det også frem til barnehagen åpnet neste uke! Fire uker fri tar på.Jubler over at ferie snart er over! Blir godt å levere datteren min i barnehagen igjen. Ikke misforstå meg; jeg har kost meg med henne hjemme, men nå er jeg så sliten og kvalm at jeg gleder meg til å få litt avlastning
Humoristisk sint-ansikt, altså.Jeg jubler for kjempefin ultralyd i dag 10+6 ble jeg målt til, en dag frem altså
Hahaha greit å være på den sikre siden, siHumoristisk sint-ansikt, altså.
Spent på om min flyttes på tirsdag. Menstermin er jo 28.2. om jeg hadde hatt 28-dagerssyklus, men jeg vet det er feil.
Da har vi foreløpig samme terminJeg jubler for kjempefin ultralyd i dag 10+6 ble jeg målt til, en dag frem altså
Jeg er ikke kvalm og fortsatt gravid! Nyt ingen skam i å bestille seg en ul heller hvis man er bekymraJubler for at kvalmen har gitt seg, men vet ikke om det er riktig å juble
Åh GØY! Synes det er så stas å dele dag med flereDa har vi foreløpig samme termin
Men det var vel i en slik syklus du ble gravid så da teller den jo.Hahaha greit å være på den sikre siden, si
Jeg syns det er vanskelig selv, for eneste grunn til at jeg har hatt fire sykluser på 28 og 29 dager er letrozol og ovitrelle + Duphaston så den er jo «falsk»
Ja, men kan nok fort bli endringer. Jeg har ikke vært på noe UL enda. I begge forrige svangerskap har jeg blitt flyttet frem.Åh GØY! Synes det er så stas å dele dag med flere