Jubeltråden

Noen mannfolk er sånn, min også… :wacky: Han sier ikke til noen at han skal bli pappa, mens jeg sprekker nyheten rett som det er:banghead:
Husker jeg ble sååå skuffet første gang vi ble gravide.. hadde liksom sett for meg en stor reaksjon, men neida. Sånn enkelt « så bra» :laughing001 ser at han liksom ikke klarer helt å engasjere seg før magen kommer å ser at det er baby der liksom. Kanskje litt annerledes for oss som går igjennom alt med kroppen

Husker jeg ble sååå skuffet første gang vi ble gravide.. hadde liksom sett for meg en stor reaksjon, men neida. Sånn enkelt « så bra» :laughing001 ser at han liksom ikke klarer helt å engasjere seg før magen kommer å ser at det er baby der liksom. Kanskje litt annerledes for oss som går igjennom alt med kroppen
Ja, det er sikkert abstrakt for dem! Men de fleste menn uttrykker jo glede på en annen måte enn de fleste kvinner, da. Jeg kjenner svært få gutter over tolv år som hopper opp og ned og klapper i hendene. :hilarious: Sier ikke at de ikke finnes, men ja, dere skjønner, hahaha.

Yayyyy!! Lille spire ligger på rett plass og blinker. Lite skår i gleden at det var litt vanskelig å måle størrelsen, så skal ha ny ultralyd om ca 3 uker. (Egentlig om 1-2 uker, men da har de stengt).
Hurra! Ikke tenk på størrelsen. Umulig å måle de små krapylene der.

I dag jubler jeg for at jeg kan spise hva jeg vil uten å få dårlig samvittighet fordi jeg egentlig er en overspiser som har jobbet herdt en stund for å ta hånd om problemet og komme meg ned i vekt :hilarious:

Haha nei trøndelag :D Reiser ned mot oslo neste helg..håper viiirkelig vi får fint vær under ferieno_O:D:hilarious:
Meldt drit her. Jeg er også fra Trøndelag. Har lest nok statistikk til å vite at det ikke regner mer i Trondheim enn i Oslo, men det regner oftere. :hilarious:

Neida, misforstå meg rett. Glad det regner i Oslo nå, etter en lang tørke, men her er det så jævlig enten eller, det vil si STABILT. En måned med hetebølge og ingen nedbør. En måned med monsunregn og null sol. Fordelen er at en kan velge ett plagg og gå med det hele dagen, i motsetning til i Trøndelag.

Neida, misforstå meg rett. Glad det regner i Oslo nå, etter en lang tørke, men her er det så jævlig enten eller, det vil si STABILT. En måned med hetebølge og ingen nedbør. En måned med monsunregn og null sol. Fordelen er at en kan velge ett plagg og gå med det hele dagen, i motsetning til i Trøndelag.
Ja, og den jævla monsunen kommer nå- når mannen endelig har fått ut fingeren og skal fikse på flisterrassen og trappa. Takk skarru faen meg ha!

Heldigvis meldt pent vær på lørdag når hele svigerfamilien kommer hit for å feire bursdag til svoger da. Snart ferdig med bunnene til de to kakene, og har fått rydda hus og vaska bad i dag.

Back
Topp