Hva sa han?
Han er ikke komt enda… langpining
Men kjenner jeg han rett er han nok hakke mer «chill» om det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva sa han?
Noen mannfolk er sånn, min også… Han sier ikke til noen at han skal bli pappa, mens jeg sprekker nyheten rett som det erHan er ikke komt enda… langpining
Men kjenner jeg han rett er han nok hakke mer «chill» om det
Husker jeg ble sååå skuffet første gang vi ble gravide.. hadde liksom sett for meg en stor reaksjon, men neida. Sånn enkelt « så bra» ser at han liksom ikke klarer helt å engasjere seg før magen kommer å ser at det er baby der liksom. Kanskje litt annerledes for oss som går igjennom alt med kroppenNoen mannfolk er sånn, min også… Han sier ikke til noen at han skal bli pappa, mens jeg sprekker nyheten rett som det er
Ja, det er sikkert abstrakt for dem! Men de fleste menn uttrykker jo glede på en annen måte enn de fleste kvinner, da. Jeg kjenner svært få gutter over tolv år som hopper opp og ned og klapper i hendene. Sier ikke at de ikke finnes, men ja, dere skjønner, hahaha.Husker jeg ble sååå skuffet første gang vi ble gravide.. hadde liksom sett for meg en stor reaksjon, men neida. Sånn enkelt « så bra» ser at han liksom ikke klarer helt å engasjere seg før magen kommer å ser at det er baby der liksom. Kanskje litt annerledes for oss som går igjennom alt med kroppen
Hurra! Ikke tenk på størrelsen. Umulig å måle de små krapylene der.Yayyyy!! Lille spire ligger på rett plass og blinker. Lite skår i gleden at det var litt vanskelig å måle størrelsen, så skal ha ny ultralyd om ca 3 uker. (Egentlig om 1-2 uker, men da har de stengt).
Burde også ha harvet over "plenen" for å stimulere til ny blomstervekst, men nå skal det jo regne i en uke minst, så..Juber for torden lyn og regn! Kunne legge fra meg tanke om plenklipping…
Æsj! Her ser det heldigvis helt ok ut Her regner det som regel stortsett året rundt omtrentBurde også ha harvet over "plenen" for å stimulere til ny blomstervekst, men nå skal det jo regne i en uke minst, så..
GratulererJubler for positiv graviditetstest. Hadde absolutt ikke forventa at dette gikk på første pp da det tok 3 pp på førstemann
TakkGratulerer
Hahaha, hvor bor du? Brekke i Sogn? (Sjekket nedbørsstatistikken. )Æsj! Her ser det heldigvis helt ok ut Her regner det som regel stortsett året rundt omtrent
Haha nei trøndelag Reiser ned mot oslo neste helg..håper viiirkelig vi får fint vær under ferienHahaha, hvor bor du? Brekke i Sogn? (Sjekket nedbørsstatistikken. )
Meldt drit her. Jeg er også fra Trøndelag. Har lest nok statistikk til å vite at det ikke regner mer i Trondheim enn i Oslo, men det regner oftere.Haha nei trøndelag Reiser ned mot oslo neste helg..håper viiirkelig vi får fint vær under ferien
Er du? Gøy Regner oftere ja… typ nesten hele forbanna tiden vært greit vær noen uker nå da.. så skal vel egentlig ikke klageMeldt drit her. Jeg er også fra Trøndelag. Har lest nok statistikk til å vite at det ikke regner mer i Trondheim enn i Oslo, men det regner oftere.
Ja, og den jævla monsunen kommer nå- når mannen endelig har fått ut fingeren og skal fikse på flisterrassen og trappa. Takk skarru faen meg ha!Neida, misforstå meg rett. Glad det regner i Oslo nå, etter en lang tørke, men her er det så jævlig enten eller, det vil si STABILT. En måned med hetebølge og ingen nedbør. En måned med monsunregn og null sol. Fordelen er at en kan velge ett plagg og gå med det hele dagen, i motsetning til i Trøndelag.