Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er virkelig en ting å juble for! Alltid lettere å passere termindatoer hvis man har nytt håp i magen.Jubler for at jeg faktisk ble gravid da jeg egentlig hadde termin nå i juni (MA i november) Litt symbolsk!
HerligJubler for at jeg faktisk ble gravid da jeg egentlig hadde termin nå i juni (MA i november) Litt symbolsk!
Ja, hadde egentlig gitt opp litt og bestemt meg for å ta sommeren fri. Ble lagt inn aksjer én kveld noen dager før antatt eggløsning og vips Mens andre måneder har jeg testet etter eggløsning og lagt masse aksjer uten «resultat»Det er virkelig en ting å juble for! Alltid lettere å passere termindatoer hvis man har nytt håp i magen.
Jeg blir gravid da jeg planlegger å dra på fest eller skal ut å drikke... Sa akkurat ja til låvefest i slutten av august vipps 2 uker senere fikk jeg positiv test... Samme i februar i år... Tok en test rett før jeg skulle på konsert, den testen ble positiv selvsagt. Ikke noe alkohol på meg. Og samme i fjor sommer også!Ja, hadde egentlig gitt opp litt og bestemt meg for å ta sommeren fri. Ble lagt inn aksjer én kveld noen dager før antatt eggløsning og vips Mens andre måneder har jeg testet etter eggløsning og lagt masse aksjer uten «resultat»
Haha, litt gøy at du har et mønster på det. Begynner å skjønne at dette virkelig ikke er noe man kan planlegge!! Sist gang gikk det på første forsøk til meg, med termin i juni, nøye planlagt. Men var sikkert for godt til å være sant. Nå tenkte jeg å enten være over kneika 1.trimester i ferien i august, eller vente til august med å prøve videre, når det uansett hadde begynt å ta lengre tid. Men i stedet blir det to uker i italia i uke 8/9-10 om dette går veienJeg blir gravid da jeg planlegger å dra på fest eller skal ut å drikke... Sa akkurat ja til låvefest i slutten av august vipps 2 uker senere fikk jeg positiv test... Samme i februar i år... Tok en test rett før jeg skulle på konsert, den testen ble positiv selvsagt. Ikke noe alkohol på meg. Og samme i fjor sommer også!
Henger meg på den altså!Jubler for å ha nådd 5+1 uten en eneste blødning
Så bra! Godt med alt som er unnagjortJubler for at vi endelig somlet oss til å bestille overnattingene på turen vi har planlagt. Flaks for oss at det var noe ledig.
Hva sa han?Jubler for at samboer kommer hjem i kveld og endelig kan snakke om at vi er gravide!