Jubeltråden

Det er virkelig en ting å juble for! Alltid lettere å passere termindatoer hvis man har nytt håp i magen.
Ja, hadde egentlig gitt opp litt og bestemt meg for å ta sommeren fri. Ble lagt inn aksjer én kveld noen dager før antatt eggløsning og vips :D Mens andre måneder har jeg testet etter eggløsning og lagt masse aksjer uten «resultat»

Ja, hadde egentlig gitt opp litt og bestemt meg for å ta sommeren fri. Ble lagt inn aksjer én kveld noen dager før antatt eggløsning og vips :D Mens andre måneder har jeg testet etter eggløsning og lagt masse aksjer uten «resultat»
Jeg blir gravid da jeg planlegger å dra på fest eller skal ut å drikke... Sa akkurat ja til låvefest i slutten av august :wacky: vipps 2 uker senere fikk jeg positiv test... Samme i februar i år... Tok en test rett før jeg skulle på konsert, den testen ble positiv selvsagt. Ikke noe alkohol på meg. Og samme i fjor sommer også!

Jeg blir gravid da jeg planlegger å dra på fest eller skal ut å drikke... Sa akkurat ja til låvefest i slutten av august :wacky: vipps 2 uker senere fikk jeg positiv test... Samme i februar i år... Tok en test rett før jeg skulle på konsert, den testen ble positiv selvsagt. Ikke noe alkohol på meg. Og samme i fjor sommer også!
Haha, litt gøy at du har et mønster på det. Begynner å skjønne at dette virkelig ikke er noe man kan planlegge!! Sist gang gikk det på første forsøk til meg, med termin i juni, nøye planlagt. Men var sikkert for godt til å være sant. Nå tenkte jeg å enten være over kneika 1.trimester i ferien i august, eller vente til august med å prøve videre, når det uansett hadde begynt å ta lengre tid. Men i stedet blir det to uker i italia i uke 8/9-10 om dette går veien:think005

Back
Topp