Jubeltråden

Ja, og den jævla monsunen kommer nå- når mannen endelig har fått ut fingeren og skal fikse på flisterrassen og trappa. Takk skarru faen meg ha!

Heldigvis meldt pent vær på lørdag når hele svigerfamilien kommer hit for å feire bursdag til svoger da. Snart ferdig med bunnene til de to kakene, og har fått rydda hus og vaska bad i dag.
Godt jobba!

Jubler for ferie! Fikk en særdeles produktiv siste dag, og dette er første ferien på flere år hvor jeg faktisk skal koble av og ikke sjekke e-post og kjenne på stresset på det som venter. Tok en sen lunsj med mannen og så henta vi datteren vår i barnehagen som også tar ferie nå. OG så spiste vi deilige norske jordbær med fløte og sukker! Whoho!

Prøver å jubler for at jeg har bekket rett over 5 uker, selv om digital kun viste 2-3 idag. Jubler og over 3 uker med ferie, og tul om 2 :love7

Jubler over at vi tok med de to små galningene på besøk til en pertentlig kompis, og det gikk veldig bra, selv om de spiste sølete greier. Kompisen overlevde. :hilarious:

Jubler også fordi vi var smarte nok til å ta med ungene på "alt" fra dag en. Da er det mye lettere å ha dem med rundt og bevare vennskap og moro - dog med vedheng!

Jubler for at jeg har gjennomført min første joggetur etter positiv test for en uke siden. Forrige svangerskap var jeg aktiv og jogget til et par uker før fødsel. Etter permisjonen dabbet det av og jeg er nå i min verste form noensinne. Fødsel er en god motivasjon for å få formen tilbake de neste 8 månedene :D (ikke snakk om vektreduksjon altså, men sunnere og sterkere kropp)

Jubler for at jeg har gjennomført min første joggetur etter positiv test for en uke siden. Forrige svangerskap var jeg aktiv og jogget til et par uker før fødsel. Etter permisjonen dabbet det av og jeg er nå i min verste form noensinne. Fødsel er en god motivasjon for å få formen tilbake de neste 8 månedene :D (ikke snakk om vektreduksjon altså, men sunnere og sterkere kropp)
Herlig! Tenkte jeg skulle stille klokka og prøve å komme meg opp før verste varmen imorgen! Har virkelig kommet i en god rutine rett før jeg ble gravid igjen :)kunne tenkt meg å opprettholdt den så my som mulig! Tar gjerne mot tips!

Herlig! Tenkte jeg skulle stille klokka og prøve å komme meg opp før verste varmen imorgen! Har virkelig kommet i en god rutine rett før jeg ble gravid igjen :)kunne tenkt meg å opprettholdt den så my som mulig! Tar gjerne mot tips!
Beste tipset jeg har er å ikke stoppe. Det er så mye vanskeligere å begynne på igjen etter en stund uten trening. Om det så bare er en gåtur eller litt yoga etc. Så er en god rutine gull verdt!

Beste tipset jeg har er å ikke stoppe. Det er så mye vanskeligere å begynne på igjen etter en stund uten trening. Om det så bare er en gåtur eller litt yoga etc. Så er en god rutine gull verdt!
Okei ,takk! Ja ikke sant, da skal jeg hive neg rundt imorgen :)Går fra før av lange turer med hundene, men vil være mer aktiv enn det:D

Back
Topp