Jubeltråden

Vi er over halvveis til å nå grensen for å kunne lage privat gruppe :smiley-bounce016
 
Jubler for å ha klart det på første forsøk begge gangene (1. Endte i kjemisk) men hadde aldri forventet at vi skulle klare det igjen allerede på neste eggløsning!:smiley-bounce012 4+2 idag, og hatt fin stigning i styrke på strekene..
 
Jubler for 5+0 :)
 
Jubler for første jordmortime denne uka :) Da blir det litt mer virkelig :)
 
Lille ❤️❤️ Ble satt frem tre dager og. Alt så fint ut ❤️
 

Vedlegg

  • ED6DE5D7-34ED-4C08-AEB3-751EA151A185.png
    ED6DE5D7-34ED-4C08-AEB3-751EA151A185.png
    180,4 KB · Visninger: 42
Lille ❤️❤️ Ble satt frem tre dager og. Alt så fint ut ❤️

Ååå, jeg er såå glad for deg! Gratulerer så mye ❤ Tenk for en sterk liten som har klamret seg fast i mamman sin ❤
 
Gratulerer så mye! Da er det 30. Juni på deg også? :)
Så bra! Gratulerer! ❤️
Ååå, jeg er såå glad for deg! Gratulerer så mye ❤ Tenk for en sterk liten som har klamret seg fast i mamman sin ❤
Tusen takk ❤️ Dere er en så fin gjeng! Ny foreløpig termin er 30.juni. Lille hadde hjertefrekvens på 146 og hjertefrekvensen er først over 140 i uke 7 visstnok, så ut i fra det og størrelsen så ble jeg satt til 7+1 (30.juni) ❤️
 
Jubler for å ha nådd 5 uker, med knallsterke tester. Ved tidligere kjemiske hadde jeg allerede begynt å blø (4+3), og ved SA, så fikk jeg negativ test på 5+1 og begynte å blø samme dag. Så dette er noe å juble for, og føle seg mer optimistisk på Juli-baby!! :Heartred
 
Back
Topp