Jubeltråden

Jubler for at vi endelig har fått en positiv test, etter å ha prøvd i 6år:joyful: 2år med utredninger, henvisning til ivf, covidstengt klinikk, sprøyter, hormoner, venting, venting og venting. Endelig!❤️
Så herlig! Gratulerer!!! :Heartred er litt ekstra koselig når det endelig går for dere som har hatt en litt kronglete vei å gå :Heartred
 
Vi hadde en utrolig hyggelig opplevelse i kveld! Vi har møtt et annet par i sorggruppe etter dødfødsel det siste året, sammen med diakonen for området her. I kveld var siste møte, og vi snakket en times tid om hvordan det gikk med oss. Til slutt ymtet de frempå at de var sju uker på vei med ny graviditet, og da kunne jeg svare at vi lå to uker bak! Noe så utrolig hyggelig! ❤️ Her har vi møttes for å bearbeide sorg, og på siste møte er vi plutselig nettopp blitt gravide igjen, begge to! Livet er fint noen ganger, altså. :happy093
 
Jubler over at hcg stigning er god! :love7
111 på torsdag, 958 i går (mandag).
Begynte å bekymre meg for at stigningen er for høy i stedet da :dontknow:nailbiting::shy:
 
Jubler over at hcg stigning er god! :love7
111 på torsdag, 958 i går (mandag).
Begynte å bekymre meg for at stigningen er for høy i stedet da :dontknow:nailbiting::shy:
Så fint at hcg stiger bra! ❤️ Tok i går og skal ta på torsdag, håper på fin stigning her også!
 
Så fint at hcg stiger bra! ❤️ Tok i går og skal ta på torsdag, håper på fin stigning her også!
Ja det er godt å vite :Heartpink
Bare teit at en alltid skal finne noe å bekymre seg for:smiley-ashamed008

Venter spent på å høre hva din prøve sier! Krysser fingrene for deg :Heartbigred
 
Ja det er godt å vite :Heartpink
Bare teit at en alltid skal finne noe å bekymre seg for:smiley-ashamed008

Venter spent på å høre hva din prøve sier! Krysser fingrene for deg :Heartbigred
En finner alltid noe :p Første prøven var på 5000, så håper på høy stigning. (Irriterer meg at jeg får så runde tall på fürst, sist fikk jeg også 2400/2800 osv). Vil ha det helt nøyaktig :p
 
En finner alltid noe :p Første prøven var på 5000, så håper på høy stigning. (Irriterer meg at jeg får så runde tall på fürst, sist fikk jeg også 2400/2800 osv). Vil ha det helt nøyaktig :p
Oi! Håper du får en flott stigning!! :D
Skjønner hva du mener :rabbit
Får du svar på fredagen da eller? :)
 
Oi! Håper du får en flott stigning!! :D
Skjønner hva du mener :rabbit
Får du svar på fredagen da eller? :)
Regner med å få svar fredag, eventuelt sent på torsdagskvelden - om de ikke har døgnåpent der så har de åpent til sent på kveld.
 
Barnehagebildene av frøkna på 1,5år ble så fine!! ❤️
 
Hcg-prøvene ser fine ut så langt til tross for den lille blødningen jeg hadde! :D ❤️

4+5 - 5000
5+1 - 13000
 
Hcg-prøvene ser fine ut så langt til tross for den lille blødningen jeg hadde! :D ❤️

4+5 - 5000
5+1 - 13000

Ååå, jeg blir såå glad for deg! ❤ En sterk liten spire som klamrer seg fast :shy:
 
Ååå, jeg blir såå glad for deg! ❤ En sterk liten spire som klamrer seg fast :shy:
Takk! ❤️ Litt skummelt å la seg rive med, men er så glad og lettet nå! :) Skal ta en på mandag også bare for å se at det er en god trend.
 
Jubler over positiv test og at jeg kan bli med her :happy:

og at det straks er helg :smiley-bounce012
 
Back
Topp