Jubeltråden

Jubler for HCG er de høyeste vi har aldri fått på 353 i fem graviditeter.

12dpo var de 82
14dpo var de 353

Neste måling mandag 18dpo
 
Jubler for HCG er de høyeste vi har aldri fått på 353 i fem graviditeter.

12dpo var de 82
14dpo var de 353

Neste måling mandag 18dpo
Kjempefin økning! :) Jeg skal også ta den tredje på mandag. Hvor mange skal du ta?
 
Ja! Hvordan går det med deg?
Joda, sitter her og er skikkelig utålmodig på å få svar på dagens hcg :p Men spørs om jeg ikke må vente til i morgen tidlig.
 
Jubler for at jeg ble gravid første eggløsning etter SA’n 4. Oktober. Nå må den bare sitte fast:dance011
 
Jubler for at ei av mine beste venninner har termin seks uker før meg! Så koselig! :Heartred
 
Jubler for at jeg er 4+0 idag og fortsatt har sterke positive tester! Ved kjemisk i september og oktober så var testene begynt å bli svake innen 4+0. :happy:
 
Jubler for 3+ på graviditetstest. Akkurat 3 uker siden befruktning, så det lover jo godt selv om graviditetstester aldri skal brukes for å måle hCG :angelic:
 
Jubler for bra hcg-økning :D
 
Har bestilt tidlig ultralyd til mandag (6+5) :D
 
Jubler for snart halveis i jobbuka! :D
 
Jubler for snart halveis i jobbuka! :D
Jah...og der skjønte jeg at jobbuka mi trolig er over for denne uka, og muligens neste, for nå ble det litt vel mye brekninger og svimmelhetsanfall her, så må vel bare innse at min nytteverdi på jobb nå er heller lav :meh:
 
Jah...og der skjønte jeg at jobbuka mi trolig er over for denne uka, og muligens neste, for nå ble det litt vel mye brekninger og svimmelhetsanfall her, så må vel bare innse at min nytteverdi på jobb nå er heller lav :meh:
Da får du bare ta det med ro hjemme, ruge på spiren og ta vare på deg selv ❤️
 
2-3 på cb digital i dag og bestått gruppeoppgave i dag :)
 
Back
Topp