Jubeltråden

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Hva jubler du for? :) :D
 
Jubler for at vi har passert 500 innlegg; bare 4500 igjen for å få skjult gruppe ;)
 
Jubler for tok ny test i tilfelle rottefelle da forrige egentlig var passert utløpsdatoen... litt nervepirrende da jeg denne gangen satt og så på den og det først ikke kom noen strekk i det hele. Sist satt jeg på nedtelling og så ikke på...
 
Jubler for å nærme meg 5 uker :D
 
Jubler for å endelig runde 4 uker ❤ Sist graviditet fant jeg det ut 4+2/3, så denne uka har vært laang når jeg testa 3+4 :p
 
Tok en ny test fra babyplan i dag tidlig, og nå er teststreken omtrent like mørk som kontrollstreken! :happy093:Heartred
 
Jubler for 5+0 :D
 
Jubler for at jeg ble gravid mye raskere enn jeg fryktet denne gangen! :happy093
 
Jubler for at hun:angelic::angelic: satt på første PP xsmile6 ellers så jubler jeg over at 2020 var mitt år på mange måter, til tross for at jeg mistet bestekompisen min til kreft i sommer :Heartbigred
 
Last edited:
Jubler for 5+0!:smiley-bounce015
 
Jubler for at juligruppa stadig fylles opp :D
 
Jubler for at vi endelig har fått en positiv test, etter å ha prøvd i 6år:joyful: 2år med utredninger, henvisning til ivf, covidstengt klinikk, sprøyter, hormoner, venting, venting og venting. Endelig!❤️
 
Back
Topp