Jubeltråden

Jubler for svar på hcg blodprøven jeg tok igår (5+1) den var på 2400 !! Så helt supert ❤❤

Jubler for den gode følelsen jeg har. Bare føler på meg at denne graviditeten sitter hele veien og gir meg en baby. Dette til tross for at jeg har mistet 3 ganger opp igjennom åra. :) Så er faktisk veldig avslappet.

Jubler for den gode følelsen jeg har. Bare føler på meg at denne graviditeten sitter hele veien og gir meg en baby. Dette til tross for at jeg har mistet 3 ganger opp igjennom åra. :) Så er faktisk veldig avslappet.
Så deilig det må være å ha en så god følelse! :Heartred jeg er gravid for andre gang, og mistet forrige, å jeg er kjempenervøs, men prøøver å tenke positivt :)

Jubler for tul i dag som viste en liten frisk bønne med blinkende hjerte❤️ etter blødninger i går. 6+4.

Jubler for hcg-prøvene ser fine ut så langt :) (4+0=>204; 5+1=>12000). Hadde SA 5+1 i september...

10 innlegg igjen til 5000! :dance011

Og vi er over 5000! :smiley-bounce016

Jubler for 8+0 ❤️❤️

Jubler for at dagen for TUL endelig har kommet! Etter 2 og en halv uke med småblødninger så skal vi endelig få svar på om det er liv inni der! :Heartred

Back
Topp