Jubeltråden

Jubler tredje svangerskap tross en tidl kreftsyk mann. Fikk beskjed om at vi absolutt ikke kunne få barn.. men gått naturlig hver gang..Så her sitter vi da.. Stor lykke!:hug003

Og får splitterny 7-seter imorgen, så da er bussen med barn jeg drømte om som liten nesten gått i oppfyllelse hehe... :love7

:Heartred
Jubler tredje svangerskap tross en tidl kreftsyk mann. Fikk beskjed om at vi absolutt ikke kunne få barn.. men gått naturlig hver gang..Så her sitter vi da.. Stor lykke!:hug003

Og får splitterny 7-seter imorgen, så da er bussen med barn jeg drømte om som liten nesten gått i oppfyllelse hehe... :love7

Så fantastisk!! :Heartred:Heartred
:smiley-angelic003:love7

Jubler for at HCG stiger og testen har gått fra 1-2 til 2-3 på 6 dager :santa

Vedlegg

• 18DD6AE1-E5CF-408E-A0D9-A47566BDA07B.jpeg
    18DD6AE1-E5CF-408E-A0D9-A47566BDA07B.jpeg
    9,9 KB · Visninger: 18

Blir så rørt av slike historier! Så utrolig fint ❤️

Blir så rørt av slike historier! Så utrolig fint ❤️

Ja det blir jeg og, er jo helt fantastisk hvordan kroppen ord er opp :happy: Gikk høygravid og ville ikke tro det forrige gang. Vi tenkte at vi var heldige, og at det ikke gikk igjen. Men gikk på andre forsøk :happy::Heartbigred

Vi er ikke lenger nyeste termingruppe :smiley-bounce016

Jubler for å våkne opp uten kvalme for første gang på over 3 uker :D

Jeg vil også ha litt kvalme, eller litt ømme pupper! Eller et lite tegn på spiren i magen❤️❤️

Trodde jeg ville ha kvalme i 1 trimester sist jeg var gravid. Denne gangen gikk ønsket i oppfyllelse, og er helt forferdig å gå å være kvalm hele tiden. Prøv å nyte det <3

Trodde jeg ville ha kvalme i 1 trimester sist jeg var gravid. Denne gangen gikk ønsket i oppfyllelse, og er helt forferdig å gå å være kvalm hele tiden. Prøv å nyte det <3
Skjønner hva du mener, men vil bare kjenne litt mer enn de to strekene :wideyed::yuck:

I dag var jeg på ultralyd og fikk sett et bankende hjerte på bittelille spiren. Ble satt noen dager tilbake, men tida går fort nå som jula kommer :-)

Back
Topp