Jubeltråden

Jubler for at dagen for TUL endelig har kommet! Etter 2 og en halv uke med småblødninger så skal vi endelig få svar på om det er liv inni der! :Heartred
Åå, masse lykke til ❤ Håper dere får se en liten klump med et bakende hjerte ❤
 
Jubler for at dagen for TUL endelig har kommet! Etter 2 og en halv uke med småblødninger så skal vi endelig få svar på om det er liv inni der! :Heartred

Lykke til!! :smiley-angelic001 Jeg blødde masse med forrigemann og det gikk fint!
 
Jubler for at formen er myye bedre enn i går, for at jeg er i uke 7 og for at jeg har bestilt TUL og fått time hos jordmor :talk017
 
Jubler for graviditetstesten rett og slett ❤️
 
to uker siden jeg fant ut at jeg var gravid! Jubler for at tiden går, selv om det føles ut som om den står stille:depressed:
 
Jubler for at vi fikk se et bankende hjerte på TUL i dag! :Heartred:wav:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_20201116_184456.jpg
    IMG_20201116_184456.jpg
    20,9 KB · Visninger: 33
For at dette blir mitt 50.innlegg i gruppen, og at jeg herved oppfyller kravene for skjult gruppe:joyful::smiley-bounce016
 
Jubler for bra stigning på hcg:smiley-bounce016

Aldri hatt så høy hcg som jeg har nå. Så dette lover godt!
 
fikk vite at min svigerinne venter baby en mnd før meg ca. Sist gikk vi også gravid sammen, da fik hun baby ca 3 mnd etter meg. Jeg har ikke sakt noe enda til Hu at jeg er garvid. Men ble plutselig utrolig redd for å Møte henne hos JM som bare er vær 14 dag her i kommunen. Heldighvis møtte jeg ingen jeg veit hvem er. :hilarious:
 
Back
Topp