Fikk UL hos fastlegen i dag og jeg ble skikkelig bekymret da hun førte apparatet over magen min for jeg så ikke umiddelbart at hjertet slo. Men det varte bare 1 sekund og så sparket lille bamsemumsen så hardt at bena nesten var helt utstrakte! Det forventet jeg IKKE, men ble bare så sinnsykt glad og rørt!!! Babyen var jo ganske lik som på 9-ukersultralyden (på meg ser man den bare rett forfra og ikke fra siden), så jeg tenkte jo et lite sekund at den hadde stoppet å utvikle seg. Men neida! Til og med fastlegen begynte å le av å se den sparke så mye og voldsomt før vi så hjertet. Hun brukte litt tid på å finne hjerteslagene, men det slo sterkt 140ggr i minuttet, helt som det skal. Jeg er så lettet!!!
Og så skulle jeg prøve en skjorte i en klesbutikk rett etter legetimen og da kom jeg i prat med en ansatt som hjalp meg med størrelsen og da sa jeg ganske fort at jeg var gravid. Haha, whyyy! Har blitt sånn gal gravid som forteller det til random folk som ikle bryr seg. Føltes så rart å si det høyt, men også veldig gøy. Og jeg var nok heldig for hun var veldig pratsom og fortalte mye om egen graviditet og sitt eget barn og at det var sååå koselig med barn. Og det aller mest slitsomme hun har gjort i sitt liv. Hun fikk vite at jeg var gravid med IVF.
Og så skulle jeg prøve en skjorte i en klesbutikk rett etter legetimen og da kom jeg i prat med en ansatt som hjalp meg med størrelsen og da sa jeg ganske fort at jeg var gravid. Haha, whyyy! Har blitt sånn gal gravid som forteller det til random folk som ikle bryr seg. Føltes så rart å si det høyt, men også veldig gøy. Og jeg var nok heldig for hun var veldig pratsom og fortalte mye om egen graviditet og sitt eget barn og at det var sååå koselig med barn. Og det aller mest slitsomme hun har gjort i sitt liv. Hun fikk vite at jeg var gravid med IVF.