Jubeltråd

Jubler litt fordi jeg er kommet forbi den knekken der jeg var litt i tvil ang graviditeten til at jeg gleder meg og ser på babyutstyr! Symptomene har lettet litt og jeg føler mer overskudd og godt humør!:happy: Føles ut som jeg kjenner sprelling/kiling høyre side.
(Uke 10)

Hurra, så fint å lese! :Heartred Skal du ha flere UL før OTUL?
Takk :Heartbigred Ja vil helst ha en neste uke :angelic::laughing001 er jo ett nervevrak og etter 4 aborter og 4 år med prøving er dette for ‘’godt til og være sant’’. Det blir om 13 dager. Da er jeg i uke 9-10 :Heartbigred

Jubler for at jeg endelig hadde overskudd til å dra på trening i dag ( har ikke trent siden jeg begynte med IVF i oktober). 11+0 og kvalmen har begynt å lette litt og føler meg generelt mer som meg selv igjen. Tok til og med insj til litt morgen gymnastikk i dag som jeg håper gubben satte pris på. I dag stråler livet litt ekstra :love7

Jubler for jeg skal prøve meg på jobb igjen torsdag neste uke etter lang sykemelding i høst/vinter. Gleder meg! :cat: Er spent på hvordan det vil gå nå som jeg er gravid og særlig på nattevakt! Vil ikke fortelle jobb om graviditet før etter TOUL så det er bare ei vakt jeg skal ha før det!

Jubler over at vi endelig har fått time til TOUL og NIPT! Det falt på samme dag som jeg er 12+0, 10 februar. Enda 25 dager til, og jeg er i gang med nedtellingen allerede :laughing002 men veldig deilig å ha en dato å forholde seg til nå :Heartred Var på denne timen det ble oppdaget avvik første svangerskap i sommer, så det blir en stor milepæl å komme seg forbi denne

Jubler over at vi endelig har fått time til TOUL og NIPT! Det falt på samme dag som jeg er 12+0, 10 februar. Enda 25 dager til, og jeg er i gang med nedtellingen allerede :laughing002 men veldig deilig å ha en dato å forholde seg til nå :Heartred Var på denne timen det ble oppdaget avvik første svangerskap i sommer, så det blir en stor milepæl å komme seg forbi denne
Jeg er helt grønn på dette, bestilte du TOUL og NiPT privat? Jeg ringte legen for å få svangerskapskontroll og fikk ikke før i uke 12, men vil jo ha en ultralyd og NiPT rundt den tiden.

Jubler for
- at jeg fortsatt klarer å jobbe fullt samtidig som vi har to små fra før
- for at energien har begynt å komme tilbake og jeg har overskudd til å trene litt mer styrkeøkter
- for at jeg er 12+1 i dag og fikk høre hjerteslag hos jordmor
- for at kvalmen har begynt å slippe taket
- masse i livet å være takknemlig for

Back
Topp