Jubeltråd

Vi så hjertet slå godt 6+2. Man burde helst se det da, men det er ikke alltid man gjør det og det kan være ulike grunner til det som ikke har noe med om fosteret er levedyktig å gjøre. F.eks er det så lite at gyn må finne det med ul-apparatet. Du må være sikker på eggløsning. Osv osv :)
Håper vi også ser det :-) kanskje jeg kunne senket skuldrene pittelitt da :cool:

Godt nytt år :Heartred

Ultralyd i dag viste raske hjerteslag, og riktig størrelse ❤️ så nå skal jeg prøve å senke skuldrene littegrann til. Ny ultralyd om en uke
Så gøy!! :Heartred Var dette privat og du skal offentlig neste gang? Spør egentlig om hvorfor du skal ha ultralyd med en ukes mellomrom. Heldig! :happy:

Så gøy!! :Heartred Var dette privat og du skal offentlig neste gang? Spør egentlig om hvorfor du skal ha ultralyd med en ukes mellomrom. Heldig! :happy:
Begge er privat. Dette er gjennom IVF, den i neste uke er den de ordinært setter opp, men jeg ønsket en tidligere også på bakgrunn av MA og SA tidligere, så de satte opp det ☺️

Jubler for at beskjed til jobben om sykemelding er unnagjort. Det er sjeldent gøy med den første beskjeden. Men helsa må komme først, og håper at jeg får ro rundt meg til å klare å spise uten oppkast fremover. Juleferien er over og barna er tilbake i barnehagen. Selvom jeg skulle ønske det ikke var slik, så er det helt nødvendig nå pga formen :arghh:

Har vært på første jordmorkontroll i dag:Heartred

Den store fordelen med å bo ute på bygda her, bestilte time i går- fikk time i dag hos JM og hun har ultralydapparat tilgjengelig så fikk også hilse på lille på første svangerskapskontroll! :Heartred fikk se et bankende hjerte og den lille ble målt til 8+1, stemmer bra med lengden på svangerskapet som er 8+2 ca:shy: er så glad nå!

IMG_8690.jpeg

Back
Topp