BegynteIVF2021
Forelsket i forumet
Så gøy!7+5 i dag og vi så et blinkende hjerte på UL i dag. Ble målt til 8+4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy!7+5 i dag og vi så et blinkende hjerte på UL i dag. Ble målt til 8+4
Er det i store byer man må ønske/søke om fødeplass så tidlig? Aldri hørt om, men nå bor jeg et sted der det er 2-3 timer mellom hvert sykehus også daFull jubel for at ønsket fødeplass er sikret og 33 dager igjen til ny TUL.
Fastlegen min sa det ikke kunne skade å søke nå, spesielt siden det ofte er inntaksstopp på sykehuset jeg ønsket i den perioden jeg har termin, tydeligvis et populært sykehus. Men aner ikke da dette er første gang for meg, så alt er så nyttEr det i store byer man må ønske/søke om fødeplass så tidlig? Aldri hørt om, men nå bor jeg et sted der det er 2-3 timer mellom hvert sykehus også da
Jeg bor i Oslo, og her tror jeg det er vanlig å søke om fødeplass på første svangerskapskontroll. Legen min gjorde i alle fall det for meg sist graviditet, og jeg fikk plass der jeg søkte. Det henger vel også sammen med at man får ordinær ultralyd der man skal føde.Er det i store byer man må ønske/søke om fødeplass så tidlig? Aldri hørt om, men nå bor jeg et sted der det er 2-3 timer mellom hvert sykehus også da
Det samme her Fikk beskjed om å søke til det sykehuset jeg ønsket Du kan søke ved den første konsultasjonen, selv om du er kommet kort i graviditeten fikk jeg beskjed omEr det i store byer man må ønske/søke om fødeplass så tidlig? Aldri hørt om, men nå bor jeg et sted der det er 2-3 timer mellom hvert sykehus også da
Vi jobber virkelig på! Mange fjasetråder her, men er jo det som må til av en eller annen grunn. Telletråder i alle mulige varianter. Kan ikke forstå hvorfor 5000 er et krav når det bare fylles av fjas uansett, men nå er vi der snart! Før nyttår?Vil juble for at vi har nådd 4900 innlegg og kan snart få skjult gruppe
Ja, det rekker vi lett før nyttårVi jobber virkelig på! Mange fjasetråder her, men er jo det som må til av en eller annen grunn. Telletråder i alle mulige varianter. Kan ikke forstå hvorfor 5000 er et krav når det bare fylles av fjas uansett, men nå er vi der snart! Før nyttår?
Helt enig med deg men samtidig så er hensikten med skjulte grupper er at brukerne skal kunne diskutere fritt også rundt vanskelige temaer. de ønsker at miljøet skal være fint og at kun aktive medlemmer er aktive og ikke noen som kun kom for å skape uhøflig stemningVi jobber virkelig på! Mange fjasetråder her, men er jo det som må til av en eller annen grunn. Telletråder i alle mulige varianter. Kan ikke forstå hvorfor 5000 er et krav når det bare fylles av fjas uansett, men nå er vi der snart! Før nyttår?
Nå er vi på 5000!Vil juble for at vi har nådd 4900 innlegg og kan snart få skjult gruppe
Nå er vi på 5000!
Synes bare det er rart at telletråder osv teller, burde vært 2000 saklige innlegg i saklige tråder som åpnet for skjult gruppe for å se hva slags folk som faktisk får innpass. Lett å være idiot og samtidig aktiv i en telletråd. Mulig det funker veldig bra, er vel en grunn til at det er slik, det er bare rart for meg. Kanskje fordi det ikke er så innmari lett å sile ut saklige kommentarer når jeg tenker meg om. Jeg skal ikke avspore mer om dette, beklager allerede for det jeg har sagt.Helt enig med deg men samtidig så er hensikten med skjulte grupper er at brukerne skal kunne diskutere fritt også rundt vanskelige temaer. de ønsker at miljøet skal være fint og at kun aktive medlemmer er aktive og ikke noen som kun kom for å skape uhøflig stemning
Nei, ikke beklag for meningen din, kunne ikke vært mer enig med deg i det du sier det blir alltid litt mye tull og tøys fordi vi MÅ nå 5000 innlegg før folk tør å bli med å snakke saklig. Jeg holder tilbake fordi jeg klarer ikke å være like saklig en plass hvor «alle» kan lese det som jeg skriver på et åpent forum!Synes bare det er rart at telletråder osv teller, burde vært 2000 saklige innlegg i saklige tråder som åpnet for skjult gruppe for å se hva slags folk som faktisk får innpass. Lett å være idiot og samtidig aktiv i en telletråd. Mulig det funker veldig bra, er vel en grunn til at det er slik, det er bare rart for meg. Kanskje fordi det ikke er så innmari lett å sile ut saklige kommentarer når jeg tenker meg om. Jeg skal ikke avspore mer om dette, beklager allerede for det jeg har sagt.