Jubeltråd

I alle dager.. Vi har over 18,3 K i innlegg på gruppa! Så vi er den gruppen med mest innlegg i 2025 året!:D
De andre ligger rundt 10K.
Har sett at vi ligger litt foran ja :laughing002
Vi kan se både åpent og skjult forum på oss selv, så derfor ser det ut som om vi har mye mer enn alle andre:happy: vi ser altså ikke tallene fra andre sine skjulte forum!

Vi kan se både åpent og skjult forum på oss selv, så derfor ser det ut som om vi har mye mer enn alle andre:happy: vi ser altså ikke tallene fra andre sine skjulte forum!
Det var dette jeg også antok! Ettersom at de andre gruppene har så lite «fremgang» med sine innlegg haha

Jubler over at tredje trimester er i gang og at de to og en halv månedene med kvalme føles fjerne. Husker på det verste at jeg ble kvalm av å høre på en bestemt podcast, og bare lå og grein og var frustrert :hilarious: Så deilig at den tida er forbi altså!

I dag flytter vi mesteparten av møblene våre til ny leilighet :gen014

En natt uten å måtte må snu meg en gang i timen pga brennende smerter i låra pga hoftene.. jubel for ny madrass :)
Det er akkurat slike smerter jeg har når jeg sover! Det brenner når jeg ligger på siden, og må snu meg fra ene siden til den andre hele tiden. Blir lite søvn.. Hva slags madrass bruker du? :wideyed:

Det jubles over at vi solgte den ene bilen vår i dag (går), og at vi satt igjen med hele egenandelen som vi spyttet inn når vi kjøpte den☺️ Selv om bil alltid er et tapsprosjekt, med tanke på renter og forsikring osv, så føltes det ganske greit at vi gikk i null når det gjaldt egenandelen.

Og ikke minst var det fint å få solgt den i god tid før fødselen, så vi ikke har det hengende over oss i siste liten!

Back
Topp