Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett at vi ligger litt foran jaI alle dager.. Vi har over 18,3 K i innlegg på gruppa! Så vi er den gruppen med mest innlegg i 2025 året!
De andre ligger rundt 10K.

I alle dager.. Vi har over 18,3 K i innlegg på gruppa! Så vi er den gruppen med mest innlegg i 2025 året!
De andre ligger rundt 10K.
Vi kan se både åpent og skjult forum på oss selv, så derfor ser det ut som om vi har mye mer enn alle andreHar sett at vi ligger litt foran ja![]()
vi ser altså ikke tallene fra andre sine skjulte forum!Det var dette jeg også antok! Ettersom at de andre gruppene har så lite «fremgang» med sine innlegg hahaVi kan se både åpent og skjult forum på oss selv, så derfor ser det ut som om vi har mye mer enn alle andrevi ser altså ikke tallene fra andre sine skjulte forum!
Så deilig at den tida er forbi altså!Enig! Min tur i dag26+0 er jubel![]()

Det er akkurat slike smerter jeg har når jeg sover! Det brenner når jeg ligger på siden, og må snu meg fra ene siden til den andre hele tiden. Blir lite søvn.. Hva slags madrass bruker du?En natt uten å måtte må snu meg en gang i timen pga brennende smerter i låra pga hoftene.. jubel for ny madrass![]()