Jubeltråd

Vært på TOUL idag morges og fikk se en frisk og fin levende liten baby svømmende i magen min!:Heartred :joyful: Snudde seg rundt masse inni der! Hjerteslag på 158 og 8 cm lang mener jeg på. Morkaken er foran.
Blæra mi var blitt litt full underveis så ble sendt på toalettet. Alt av organer og ledd ble nøye undersøkt, hun var utrolig flink! Veldig kjekt å se på for samboer også, og jeg gleder meg allerede til neste ultralyd i mars! Vil ha meeer!!!:happy093
Hvorfor har jeg ikke dratt på ultralyd tidligere spør jeg meg selv nå:laughing002
Er visst 12+6 og blitt endret til termin 10. august :)

Vært på TOUL idag morges og fikk se en frisk og fin levende liten baby svømmende i magen min!:Heartred :joyful: Snudde seg rundt masse inni der! Hjerteslag på 158 og 8 cm lang mener jeg på. Morkaken er foran.
Blæra mi var blitt litt full underveis så ble sendt på toalettet. Alt av organer og ledd ble nøye undersøkt, hun var utrolig flink! Veldig kjekt å se på for samboer også, og jeg gleder meg allerede til neste ultralyd i mars! Vil ha meeer!!!:happy093
Hvorfor har jeg ikke dratt på ultralyd tidligere spør jeg meg selv nå:laughing002
Så koselig med en så vellykket ultralyd idag :happy: :Heartpink Gleder meg til min neste ultralyd også. Blir forhåpentligvis kjekt å se den lille igjen og håper alt er bra. Er utrolig hvor mye man kan se så tidlig :shy:

Gratulerer med at alt så bra ut!! :Heartred Fikk du vite kjønn?

Og fikk du vite der og da når neste UL-timen er? De nevnte ikke noe til meg om det, men vet jo at det er rundt uke 18.

Gratulerer med at alt så bra ut!! :Heartred Fikk du vite kjønn?

Og fikk du vite der og da når neste UL-timen er? De nevnte ikke noe til meg om det, men vet jo at det er rundt uke 18.
Takk! Da var min frykt/angst unnagjort og omgjort til glede! :p
Jeg spurte forsiktig om det var for tidlig å se kjønn og det bekreftet hun, og sa og gjorde ikke mer med det.
Hun virket også veldig konsentrert og nøye på å undersøke fosteret godt fra alle vinkler og posisjoner og ville nok ikke bruke den tiden jeg har til rådighet på å se på kjønn og synse om det siden det ikke er relevant for undersøkelsen i grunn. (Hjertekamre/hjernehalvdeler, nesetipp, nyrer og 3 strenger/årer i navlestreng eller noe, blant annet..)
Helt utrolig at de kan se sånn på noe så lite!! Jeg er helt imponert! Hun var veldig flink! Var student med også.

Vi får nok vite det neste ultralyd om vi er heldig, jeg skal hvert fall spørre da. Hvis ikke aner jeg ikke om man heller bør gå privat faktisk.

Ja, hun sa etterpå når vi var ferdig at hun skulle innkalle til ny ultralyd og så fikk jeg melding på Helse Norge etter ca en halvtimes tid med UL-time 12. mars.
Synes SUS er raske med timeinnkalling. Vet ikke hvorfor de ikke bare kaller inn til ny time med engang andre steder jeg.
Går jo an å ringe å høre?

Var på første JM kontroll i dag, 11+6 og fikk både høre hjertelyd, 150 slag i minuttet, og spark :Heartbigred vi ble også enige om at jeg trenger 40 %sykemelding så jeg får kortere dager på jobb.
Så hyggelig! Spørsmål: sykmeldte jordmor deg? Fikk høre at hun ikke kunne det her.

Jubler for TOUL idag, som viste en sprek liten bebis, med alt der det skal være og masse energi :love7 Hen lå med ryggen til oss hele undersøkelsen, så fikk verken fastsatt noen termindato eller sett etter kjønn, men fikk sett tydelige spark rett mot den fulle blæra mi :hilarious: så ble en dopause midt i undersøkelsen

Tili ul overstått og nipt test, satser på alt bra

Back
Topp