Jubeltråd

Jubler over å være 13+0, og ha fått svar på kjønnstesten idag! Så stor stas å vise videoen som stopper på riktig kjønn etter 60 sekunder til familie. En helt annerledes opplevelse enn å få vite det på ul og fortelle videre :Heartpink
Gratulerer så mye! :Heartred

Du hadde vært i Sverige? Hvilket kjønn er det? :Heartblue:Heartpink

Jubler over å endelig fått time OTUL!!
17. Februar!
Spent om jeg klarer å vente alle ukene, eller om jeg kommer til å ryke på nok en privat ultralyd i mellomtiden.. :hilarious:

jubler over 9+4 og en liten bebis med fingrer som vinka til oss på ultralyd idag. Så langt har vi aldri kommet før :Heartbigred :love017 Må de siste ukene gå fort til den gylne 12 ukers grensa…

jubler over 9+4 og en liten bebis med fingrer som vinka til oss på ultralyd idag. Så langt har vi aldri kommet før :Heartbigred :love017 Må de siste ukene gå fort til den gylne 12 ukers grensa…
Åå nå fikk jeg frysninger!! Håper veldig for deg :Heartred

Hun jeg var hos sa det var 70% sannsynlig at det var jente :Heartred
Jeg endte opp med å dra i dag også jeg :playful: og forresten satt hun her en knapp på jente også! Overrasker med ikke sånn egentlig, men er forberedt på gutt :hilarious:

Etter 4 år med prøving og 4 aborter. Tusen takk håper og, men ikke heeelt avslappet enda. :Heartbigred
Jeg husker deg fra tidligere, og fulgt med litt her og der. Nå skal det være deres tur :Heartred men skjønner godt at du ikke slapper helt av enda! Håper du får god oppfølging.

Jeg husker deg fra tidligere, og fulgt med litt her og der. Nå skal det være deres tur :Heartred men skjønner godt at du ikke slapper helt av enda! Håper du får god oppfølging.
Tusen takk snille du :Heartbigred

Jubler for at formen er en del bedre så lenge jeg spiser hver time. Hurra! Har barn hjemme med sykdom på dag 15 (mannen var vært hjemme i to uker..). Har fått ryddet kjøkkenet, kjøleskap og laget handleliste. Solen skinner endelig ute i Nord-Norge etter 2 måneder med mørketid. Akkurat nå føles det meste bedre :)

Hurra! Jeg har vært på ultralyd i forbindelse med NIPT, og alt ser bra ut! I følge EL er jeg 10+4, men målt til 11+1 i dag. Alt ser fint ut, to armer, to ben, bankende hjerte, godt med fostervann. Endelig har jeg lyst til å fortelle det til de rundt oss. For en lettelse :Heartred

12+6 og TOUL på sykehuset gjennomført.

Alt så veldig bra ut og han var veldig aktiv! Skikkelig gøy å se! :happy093:love7

Nå tenker vi at vi endelig skal begynne å fortelle det til folk. :Heartbigred
Klarte de og se kjønn? Så gøy :Heartbigred

Klarte de og se kjønn? Så gøy :Heartbigred
Hun trodde det. Jordmor spurte om jeg hadde fått vite hva det var, jeg sa at jeg hele graviditeten har sagt "han" og hun sa at selv om hun ikke pleide å si kjønn så sa hun at hun ikke blitt overrasket hvis jeg har rett. Det var visst veldig tydelig, men ikke noe hun sjekket spesiefikt (som vi fikk med oss, hehe). :joyful: Det kan jo fort være feil da, blir spennende å se tilslutt!

Hun trodde det. Jordmor spurte om jeg hadde fått vite hva det var, jeg sa at jeg hele graviditeten har sagt "han" og hun sa at selv om hun ikke pleide å si kjønn så sa hun at hun ikke blitt overrasket hvis jeg har rett. Det var visst veldig tydelig, men ikke noe hun sjekket spesiefikt (som vi fikk med oss, hehe). :joyful: Det kan jo fort være feil da, blir spennende å se tilslutt!
Spennende :laughing001 :love017 Jeg føler også jeg har en gutt i magen og sier han. Haha. Får se om jeg har rett.

Back
Topp