Jubeltråd

Fikk plutselig en blødning på jobb. Det var ikke gøy. Det kom så fort. Heldigvis ser det ut som den stoppet. Tok hcg test på morgenen. Og alt va så bra.venter på svar. Plutselig klokken 12 skulle blødning komme. Så nå blir det vel hcg på mandag
Har du fått svar på HCG-testen fra i går? :Heartred

Ja. Hcg va steget til 426 på fredag og nå skal vi finne ultralyd. Siden jeg hadde en blødning. Men den stoppet jo. skal vi ta ny hcg test. Jeg elsker di folkene. De er så gode

Kjenner nå at gruing kommer. Va om vi ikke ser noe på ul.? Tenker det blir på fredag kanskje. Føle meg ganske frisk og fin.
Har bare noen små tegn som sier gravid. Tok ny gravid tester i dag hjemme . De er mega sterke.

Jeg har vært gravid så mange ganger. Symptomer er så annerledes og det er så rart

Last edited:
Jubler for at jeg fikk bestilt meg ultralyd 7+4! Trodde ikke det skulle gå, siden det er i romjula, men fant noen som hadde ledig time :happy:

Da har jeg vært på andre ultralyd. Ting utvikler seg som det skal, men det var for tidlig til å høre hjertet slå. :Heartred fikk heldigvis ny ultralyd om 2 uker, å da er det heldigvis sikkert at det e noe å se!

Da har en super nervøs og redd dame fått se et embryo som ble målt til der det skal og hørt et sterkt hjerte :love7

Vis vedlegget 450599
Så utrolig godt å høre! Håper sånn på det samme selv. Har bestilt meg tidlig ultralyd 7+4 i romjula, privat. Har selv hatt en MA, så det er jo mye bekymring der, selv når jeg prøver å fokusere på det positive.

Så utrolig godt å høre! Håper sånn på det samme selv. Har bestilt meg tidlig ultralyd 7+4 i romjula, privat. Har selv hatt en MA, så det er jo mye bekymring der, selv når jeg prøver å fokusere på det positive.
Har vært gjennom 2 MA på rad, så skjønner veldig godt uroen din, jeg begynte å grine av glede når jeg hørte hjertelyden. Sist jeg hørte hjertelyden var det sønnen min sin ❤️

Da har vi vært på TUL 6+2 og sett at det er noe inni der som også har puls. Da gynekologen skrudde på innstillingene slik at man så røde og blå flekker på skjermen der det er puls så sa at hun at det ikke er tvil. ❤️ Ikke at det var det ellers heller, for vi så tydelig flikkering midt i den hvite flekken på UL-bildet og fikk opp pulsen (se bildet).
Ble målt til 6+1, men det er så tidlig at det ikke er noe å bekymre seg over.

20241213_130420.jpg

Last edited:
Da har vi vært på TUL 6+2 og sett at det er noe inni der som også har puls. Da gynekologen skrudde på innstillingene slik at man så røde og blå flekker på skjermen der det er puls så sa at hun at det ikke er tvil. Ikke at det var det ellers heller, for vi så tydelig flikkering midt i den hvite flekken på UL-bildet og fikk opp pulsen (se bildet).
Ble målt til 6+1, men det er så tidlig at det ikke er noe å bekymre seg over.

Vis vedlegget 450619
Gratulerer så mye :D :Heartpink

Da har vi vært på ul. Vi fikk se en plomme sekk. Men slimhinne va tynn. Og egget va festet veldig høyt i livmor.. Hun måtte ta masse ul bilder som nå skulle sendes til andre spesialister. For det er ikke sikkert dette svangerskapet blir greit.
Er uke 5
Jeg satt der som et spørsmålstegn etterpå.... Ble ingen jubel hos meg

Da har vi vært på ul. Vi fikk se en plomme sekk. Men slimhinne va tynn. Og egget va festet veldig høyt i livmor.. Hun måtte ta masse ul bilder som nå skulle sendes til andre spesialister. For det er ikke sikkert dette svangerskapet blir greit.
Er uke 5
Jeg satt der som et spørsmålstegn etterpå.... Ble ingen jubel hos meg
Krysser fingrene og håper det går bra likevel :Heartred

Back
Topp