Jubeltråd!

Jubler for 10+0 i dag og at formen min er på vei tilbake, mindre kvalme og mindre trøtthet! Hurra!
Håper på det samme snart! 9+6 i dag, håper det skjer noe magisk på 10+0:joyful:

Jubler for deilig vår vær! For softis som smaker sååååå godt nå, som også er superlett å kaste opp igjen:hilarious: Og for mannen som passer på at jeg får i meg nok drikke og litt mat hver dag❤️❤️

Jubler for 8+3 :)
Kan ikke helt juble over formen.. men det kommer seg vel etter hvert :P :)

Jubler for at mini er på hytta med besteforeldrene, og samboer skal på jobb, så jeg kan ligge i senga hele dagen :angelic:

Jubler for at jeg fikk til å lage raspeball/komle med svineknoke, saus og rotmos! Og så jubler jeg for min fine kjæreste som ryddet opp på det bomba kjøkkenet etter meg :hilarious:

8+4 :) Sol og fint, og jeg har fått plantet en del og ordnet i plantene mine ute :) Håper på fine blomster på terrassen i år også :)

Jubler for tidenes ektemann som tar lillejenta masse og lar meg sove når jeg kan :) :)

Jubler for at jordmor fant hjertelyd isted!

Fant hjertelyden til babyen med telefonen(!!), shiit! Det hadde jeg virkelig ikke sett for meg. Varte bare i 4 sek før jeg mistet det, og var tydelig forskjell på den og min egen hjertelyd, så rimelig sikker på at det er «ekte» om noen tviler på disse appene :shy:
Jeg er iallefall veldig fornøyd, og kjenner at skuldrene har sunket et par hakk!

Jubler for at jeg har fått ryddet i klesskapet og pakket ned alt tøy som satt som støpt for en mnd siden, men om ikke kommer til å passe på leeenge! Så sliper jeg å prøve disse klærne og føle meg dritt + at det ser ut som jeg må på shopping! :P

Fant hjertelyden til babyen med telefonen(!!), shiit! Det hadde jeg virkelig ikke sett for meg. Varte bare i 4 sek før jeg mistet det, og var tydelig forskjell på den og min egen hjertelyd, så rimelig sikker på at det er «ekte» om noen tviler på disse appene :shy:
Jeg er iallefall veldig fornøyd, og kjenner at skuldrene har sunket et par hakk!
What! Så kult

Back
Topp