Jubeltråd!

Katitzi

Gift med forumet
Marsboerne2017
Novemberbarna 19
Kan jo ikke ha terminforum uten en jubeltråd :woot:

I dag jubler jeg for at det er fredag og at jeg skal til legen :hilarious:
 
Jubler for en fungerende kropp og en fantastisk kjæreste :D
 
Fredag og endelig tid til «etter frokost-lur»
:sleep011
 
Jubler for kjæresten min som er så fin!:hug003 Også jubler jeg for at den ekstreme kvalmen jeg hadde fra uke 4 i forrige svangerskap ennå ikke har dukket opp denne gangen, og håper det holder seg slik:smiley-bounce015
 
Jubler for at jeg har fått sove til nå :sleep002
Vår våken fra syv til 8, men fikk sove igjen og det var fint!
 
Jubler for ferie og reise i dag :D en uke i varmen med kjæresten og 1-åringen skal bli fantastisk ❤
 
Jubler for at våren nærmer seg :) Ikke helt vårtemperatur her nå for tiden, men bør være et håp at det kommer snart :)
 
Jubler for at jeg og sambo hadde en så fin samtale med jordmor og er blitt tryggere på at vi kommer til å takke å bli foreldre sammen :shy:
 
Jubler litt for sure oppstøt og at jeg er uggen, det er gode tegn selv om de er plagsomme
 
Jubler for en godt gjennomført treningsøkt:)
 
Jubler for å akkurat være ferdig hos tannlegen og for at det ikke kunne gått bedre, til tross for at jeg ikke hadde vært der på 5 år. *dårlig samvittighet*

Jaja, uansett god følelse å ha så ren og frisk munn:)
 
Jubler for at jobbdagen er slutt for flere timer siden, at det er helg og hjemmelaget pizza til middag. :smiley-bounce012 Nå skal jeg bare slappe av.
 
Må juble for at det er helg, mannen har fri og lillegutt hjemme. Jeg har vært syk i nesten to uker, men nå begynner jeg endelig å bli frisk! :D
 
Ser på fødeavdelingen å begynner snart å grine v glede Huff dette må bli termin baby denne gangen!
 
Jubler for helg, og at hele den lille familien vår er samlet! :)
 
Back
Topp