Jubeltråd!

Er du også lærer? :) Supert når elevene er lærevillige i hvert fall!

Det er jeg :) Du også skjønner jeg? Ja, herlig med sånne dager! Skal ikke rosemale og si at de er det hver eneste time :joyful:
 
Det er jeg :) Du også skjønner jeg? Ja, herlig med sånne dager! Skal ikke rosemale og si at de er det hver eneste time :joyful:
Jepp. :D Første året som lærer på fulltid for meg, fullførte PPU ifjor. Jobber på 4.-trinn. Veldig gøy, og ganske slitsomt til tider. Dagene går virkelig opp og ned, ja. :nailbiting::woot::bookworm:
 
I dag jubler jeg, for endelig kjenner jeg et snev av glede over å være gravid og ikke bare redsel over at det skal gå galt!
Prøvesvarene på hcg viste en god stigning (og litt til), og den digitale testen fortalte akkurat det samme! :-D
Nå skal jeg puste ut litt:love017
 
Jeg er også lærer :)

Så koselig! Husker det var veldig gøy sist jeg var gravid, da elevene glante mer og mer på magen min uten at jeg sa noe :)
Så en dag kom spørsmålet «har du baby i magen»?
 
I dag jubler jeg for.... Mini. Selv om han står opp klokka 4 på natta for tiden og nekter å legge seg igjen :wtf er så trøtt at det rett og slett er skummelt. Så kanskje jeg bør juble for at jeg er sykemeldt og kan legge meg når mini er levert k barnehagen :hilarious:
 
I dag jubler jeg for at det er HELG og jeg og prinsessen har jente kveld, siden bonuspappaen er bortreist :)
 
Jubler stille for at jeg er kvalm som et uvær, det gir litt håp!
 
Jubler for at jeg har verdens beste samboer som gjør sitt aller beste for å ta vare på meg, ungen og hus for tiden <3
 
Jubler for liv på ul!
 
Jubler for at jeg er på vei hjem nå! :D
 
Back
Topp