Jubeltråd!

Jubler fordi jeg fant ut først idag at også barn født i november har krav på barnehageplass :smiley-bounce022 Trodde det kun var barn født til og med oktober:happy090
 
Har rent bad og bare et par dager igjen til jeg er ajour med klesvask smiley-chores003:smiley-chores011:smiley-chores007
 
Kommer man noen gang ajour med klesvask? Isåfall er det en virkelig god grunn til å juble!!!!
Jada, iallfall i et par timer :smiley-bounce016
Her handler det vel så mye om å få det ryddig på vaskerommet og badet også - blir så sliten av klær o v e r a l t !!!
 
Jada, iallfall i et par timer :smiley-bounce016
Her handler det vel så mye om å få det ryddig på vaskerommet og badet også - blir så sliten av klær o v e r a l t !!!
Har hatt det på samme måte! Idag har vi endelig hatt en hjemmedag og alle har fått trå til med hver sin klut. Til å med knøtte på 1,5 vaska rundt omkring. Men vi jobber med bleieslutt og da er den haugen ALDRI tom.
 
Har hatt det på samme måte! Idag har vi endelig hatt en hjemmedag og alle har fått trå til med hver sin klut. Til å med knøtte på 1,5 vaska rundt omkring. Men vi jobber med bleieslutt og da er den haugen ALDRI tom.
Har ei på 6 som eeeelsker å skifte... og hater å legge på plass..
:wtf:
 
Jubler for 3+ på CB digital i dag! Da jeg mistet i høst ble den aldri mer enn 1-2, så har liksom ventet litt på den 3+ :p
 
Jubler for 5+0, da kan jeg stole litt mer på dette siden jeg fikk 3+ allerede igår
 
Jubler for 7 uker (+1dag da) :)
 
Jubler for 6 +0 ofg baby på str med et blåbær i den ene appen. Det er sannsynligvis litt feil (den andre appen sier 5 +5),men jubler litt likevel. :p
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190310_111610_life.stroller.preggers.jpg
    Screenshot_20190310_111610_life.stroller.preggers.jpg
    14,3 KB · Visninger: 3
Jubler for at det er søndag kveld :p haha :) koselig med rolig kveld i sofaen og Farmen-kjendis-finale i kveld da :)
 
Jubler for at jeg så og hørte hjertet til erten min på ul i dag...
❤️❤️
 
Jubler for en fin dag på jobb med glade og lærevillige elever! Og så jubler jeg for sola!
 
Jubler for 4+5! Da nærmer det seg 5 uker i allefall :) Håper de neste ukene går litt fort. (Vet jo at ukene flyr egentlig, men det føles litt tryggere og enda mer kjekt når det har gått litt flere uker )
 
Back
Topp