Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer man noen gang ajour med klesvask? Isåfall er det en virkelig god grunn til å juble!!!!Har rent bad og bare et par dager igjen til jeg er ajour med klesvask
Jada, iallfall i et par timerKommer man noen gang ajour med klesvask? Isåfall er det en virkelig god grunn til å juble!!!!
Har hatt det på samme måte! Idag har vi endelig hatt en hjemmedag og alle har fått trå til med hver sin klut. Til å med knøtte på 1,5 vaska rundt omkring. Men vi jobber med bleieslutt og da er den haugen ALDRI tom.Jada, iallfall i et par timer
Her handler det vel så mye om å få det ryddig på vaskerommet og badet også - blir så sliten av klær o v e r a l t !!!
Har ei på 6 som eeeelsker å skifte... og hater å legge på plass..Har hatt det på samme måte! Idag har vi endelig hatt en hjemmedag og alle har fått trå til med hver sin klut. Til å med knøtte på 1,5 vaska rundt omkring. Men vi jobber med bleieslutt og da er den haugen ALDRI tom.
Jubler fordi jeg fant ut først idag at også barn født i november har krav på barnehageplass Trodde det kun var barn født til og med oktober
Jubler for at jeg så og hørte hjertet til erten min på ul i dag...
Så koselig dere!! Den beste lyden i verdenJubler for 6+0 og bankende hjerte på TUL idag