Jubeltråd!

Jubler for at digital test fortsatt viser 3+, at det nå er kun halvannen uke til TUL og at det bikker til 6+0 i morgen!
Og til sist, jeg jubler litt for sola og våren som viser seg frem :-D
 
Jubler for uke 7 og 6+0 i dag!
 
I følge meg selv er jeg 6+2. Damen mente jeg var 5+6, men jeg tror hun målte litt snaut. :p

Akkurat sånn at hjertet har begynt å slå da, sant? :)
herregud så gøy!

Du får vel en mer eksakt dato ved OUL :)
 
Akkurat sånn at hjertet har begynt å slå da, sant? :)
herregud så gøy!

Du får vel en mer eksakt dato ved OUL :)
Dette var en privat jeg har bestilt selv, så skal jo ha ivf ultralyden om en uke:) Regner med at det bare var en feilmåling i dag, og at jeg får bedre svar nedte uke:)
 
Jubler for at kvalmen har dempet seg et lite hakk. Selv om den definitiv er her enda, en god del sterkere enn hva den hadde «trengt» å være. Men men! Har snart fått i meg 3 glass med drikke, og det er mer enn jeg har fått iløpet av en hel dag den siste tiden :shy:
 
Dette var en privat jeg har bestilt selv, så skal jo ha ivf ultralyden om en uke:) Regner med at det bare var en feilmåling i dag, og at jeg får bedre svar nedte uke:)
Uansett måling så skal det MYE til for å flytte ivf-termin, eneste gangen de har lov til det er ved forskjellig svangerskapslengde (282 eller 283dager)
Og hvis de lurer på hvor det står så står det i deres egen svangerskapsveileder.

Men så smått, så er det umulig å måle ordentlig hvis ikke de har ekstremt bra utstyr.
 
Uansett måling så skal det MYE til for å flytte ivf-termin, eneste gangen de har lov til det er ved forskjellig svangerskapslengde (282 eller 283dager)
Og hvis de lurer på hvor det står så står det i deres egen svangerskapsveileder.

Men så smått, så er det umulig å måle ordentlig hvis ikke de har ekstremt bra utstyr.

Tror nok ikke jeg kommer til å bruke noe av det hun har sagt i dag, foruten om at jeg har sett et bankende hjerte:Heartred
Ser på som det jeg fikk at hun kunne hvertfall målt 1-2mm lenger:p Skal på fertilitetssentetet neste uke, og det de sier da blir stående:) er jo der jeg har hatt forsøket:)
 
Dette var en privat jeg har bestilt selv, så skal jo ha ivf ultralyden om en uke:) Regner med at det bare var en feilmåling i dag, og at jeg får bedre svar nedte uke:)

Ja fader, du har jo selvfølgelig TUL og :)
Kan tenke meg det var en herlig følelse i dag!
 
Jubler for postafen og at jeg har spist hele to knekkebrød med ost og skinke til frokost!

Og jubler for at våren er kommet til Østlandet med hele 12 varmegrader meldt i dag!
 
Jubler for at jeg endelig kjenner litt på kvalmen 5+3:p fikk time til TUL så sent, er enda 3 uker til til tross for at jeg ble gravid på clomifen og skal ha litt ekstra oppfølging:D
 
Jubler for fortsatt liv på ultralyd! Jeg gråt litt i bilen da jeg kjørte hjem :shy:
 
Jubler for at jeg endelig kjenner litt på kvalmen 5+3:p fikk time til TUL så sent, er enda 3 uker til til tross for at jeg ble gravid på clomifen og skal ha litt ekstra oppfølging:D

Hurra for litt kvalme :) (Vi er rare!)
Og velkommen til min verden, jeg venter også på TUL... Hadde testdato 11/3 og har TUL 4/4. Såååå lenge å veeente!
 
Back
Topp