Hjem til senga/sofaen?Jubler for at jeg er på vei hjem nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjem til senga/sofaen?Jubler for at jeg er på vei hjem nå!
Jepp. Netflix og strikkingHjem til senga/sofaen?
Jubler for bankende hjerte
I følge meg selv er jeg 6+2. Damen mente jeg var 5+6, men jeg tror hun målte litt snaut.Åh, så utrolig fantastisk! Hvor langt er du på vei?
I følge meg selv er jeg 6+2. Damen mente jeg var 5+6, men jeg tror hun målte litt snaut.
Dette var en privat jeg har bestilt selv, så skal jo ha ivf ultralyden om en uke Regner med at det bare var en feilmåling i dag, og at jeg får bedre svar nedte ukeAkkurat sånn at hjertet har begynt å slå da, sant?
herregud så gøy!
Du får vel en mer eksakt dato ved OUL
Uansett måling så skal det MYE til for å flytte ivf-termin, eneste gangen de har lov til det er ved forskjellig svangerskapslengde (282 eller 283dager)Dette var en privat jeg har bestilt selv, så skal jo ha ivf ultralyden om en uke Regner med at det bare var en feilmåling i dag, og at jeg får bedre svar nedte uke
Uansett måling så skal det MYE til for å flytte ivf-termin, eneste gangen de har lov til det er ved forskjellig svangerskapslengde (282 eller 283dager)
Og hvis de lurer på hvor det står så står det i deres egen svangerskapsveileder.
Men så smått, så er det umulig å måle ordentlig hvis ikke de har ekstremt bra utstyr.
Dette var en privat jeg har bestilt selv, så skal jo ha ivf ultralyden om en uke Regner med at det bare var en feilmåling i dag, og at jeg får bedre svar nedte uke
Jubler for at jeg endelig kjenner litt på kvalmen 5+3 fikk time til TUL så sent, er enda 3 uker til til tross for at jeg ble gravid på clomifen og skal ha litt ekstra oppfølging