Jubeltråd!

Hva er Postafen? Hilsen ei som spør før hun googler :)

Reisesyketablett som kan hjelpe mot brekninger, reseptfritt på apotek. Det er ingen påvist dokumentasjon på at det er farlig for fostre og er godt utprøvd. Men man skal likevel avtale bruken av dette med legen sin.

Blir trøtt av de, men det hjelper likevel litt. Det er vel den første medisinen man blir tilbudt ved svangerskapskvalme, slik jeg har forstått det. Man kan prøve andre medisiner også:happy:
 
Jubler for bankende hjerte på ultralyd i dag!❤️ Ble plutselig litt lettere å være gravid:happy:
 
Jubler for 7+0 :) :)
 
Når da? Skal du hit?
Skal på mandag, østover, spurte om å få sendt henvisningen vest, men det har legen tydeligvis ikke fått med seg... Er så knotete å reise østover, men heldigvis kommer jeg meg til sykehuset og hjem igjen samme dagen værtfall!
 
Skal på mandag, østover, spurte om å få sendt henvisningen vest, men det har legen tydeligvis ikke fått med seg... Er så knotete å reise østover, men heldigvis kommer jeg meg til sykehuset og hjem igjen samme dagen værtfall!
Det blir bra da, har aldri hørt noe om dem, så du må gi tilbakemelding på hvordan de er der!
 
Det blir bra da, har aldri hørt noe om dem, så du må gi tilbakemelding på hvordan de er der!
Var på tul og oul der i forrige svangerskap, tul var veldig greit, var en hyggelig mannlig gynekolog.

Men oul var helt noe annet... Sur jm som fokuserte veldig på at pga bmi fikk jeg ikke føde der, og da bestemte jeg meg for at jeg heller ikke skulle ha oppfølgingen der heller, så da bad jeg dem videresende henvisninga til sykehuset i vest.

Visste jo da at jeg måtte føde i tromsø uansett, og det blir akkurat det samme denne runden, og det er egentlig helt greit for meg.
 
Jubler for flott ul i dag! Bønna var helt fin og hjertet slo som det skulle :Heartred
 
Jubler for at uke 7 er igang, og at det nærmer seg første UL (på mandag)!



Og for sea band som faktisk hjelper litt mot kvalmen :happy093
 

Vedlegg

  • 80F2AD93-E30A-4227-AF96-70AC43E127B3.png
    80F2AD93-E30A-4227-AF96-70AC43E127B3.png
    90,6 KB · Visninger: 8
Back
Topp