Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi er litt rare åhh, ja det skjønner jeg er lenge å vente. Jeg hadde testdato 13.03 og TUL 09.04Hurra for litt kvalme (Vi er rare!)
Og velkommen til min verden, jeg venter også på TUL... Hadde testdato 11/3 og har TUL 4/4. Såååå lenge å veeente!
Hva er Postafen? Hilsen ei som spør før hun googlerHurra for postafen!
Reisesyketablett. Men blir trøtt av de. Jeg tar en halv hver kveld gjennom den værste kvalme-perioden. Det er nok til å sove godt og komme gjennom jobbdagen for min del.Hva er Postafen? Hilsen ei som spør før hun googler
Hva er Postafen? Hilsen ei som spør før hun googler
Jubler for bankende hjerte på ultralyd i dag! Ble plutselig litt lettere å være gravid
Når da? Skal du hit?Jubler for at jeg har fått time til tul!
Skal på mandag, østover, spurte om å få sendt henvisningen vest, men det har legen tydeligvis ikke fått med seg... Er så knotete å reise østover, men heldigvis kommer jeg meg til sykehuset og hjem igjen samme dagen værtfall!Når da? Skal du hit?
Det blir bra da, har aldri hørt noe om dem, så du må gi tilbakemelding på hvordan de er der!Skal på mandag, østover, spurte om å få sendt henvisningen vest, men det har legen tydeligvis ikke fått med seg... Er så knotete å reise østover, men heldigvis kommer jeg meg til sykehuset og hjem igjen samme dagen værtfall!
Var på tul og oul der i forrige svangerskap, tul var veldig greit, var en hyggelig mannlig gynekolog.Det blir bra da, har aldri hørt noe om dem, så du må gi tilbakemelding på hvordan de er der!
Jubler for 7+0