Jubeltråd!

Var på tul og oul der i forrige svangerskap, tul var veldig greit, var en hyggelig mannlig gynekolog.

Men oul var helt noe annet... Sur jm som fokuserte veldig på at pga bmi fikk jeg ikke føde der, og da bestemte jeg meg for at jeg heller ikke skulle ha oppfølgingen der heller, så da bad jeg dem videresende henvisninga til sykehuset i vest.

Visste jo da at jeg måtte føde i tromsø uansett, og det blir akkurat det samme denne runden, og det er egentlig helt greit for meg.


Hører de er flinke i Tromsø. :happy119
 
Jubler for at mannen sin side av senga lukter så utrolig godt, gjør at jeg savner han bittelitt mindre.
Han hiver alltid på parfyme før sengetid :D
 
Jubler for at jeg fikk beskjed i går at ei jeg var nabo med da jenta mi var lita skal flytte tilbake. Jentene våre er like gamle, så de gikk ilag i barnehagen. Nå får de gå siste året sammen også. Kjenner jeg har savna dem. :Heartred Jeg ble så glad at jeg begynte å gråte. :crybaby2
 
Jubler for at jeg fikk tilbake på skatten :angel8 Håper bare ikke samboeren får baksmell sånn som i fjor :oops:
 
Jubler også for å få penger tilbake på skatten! Juuhuuuu passer godt når vi har brukt så mye penger på medisiner og privat-forsøk :) :) (verdt hver en krone da :Heartbigred)
 
Jubler for bankende hjerte og alt fint på TUL i dag!
8+1 :)

Og for penger igjen på skatten! Og for sol og skikkelig vårfølelse i Trondheim! :)
 
Back
Topp