Håper på det samme snart! 9+6 i dag, håper det skjer noe magisk på 10+0Jubler for 10+0 i dag og at formen min er på vei tilbake, mindre kvalme og mindre trøtthet! Hurra!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på det samme snart! 9+6 i dag, håper det skjer noe magisk på 10+0Jubler for 10+0 i dag og at formen min er på vei tilbake, mindre kvalme og mindre trøtthet! Hurra!

Haha, samme her! 10+0 på mandag.. men har veldig dårlig tro på det. Sist begynte det å gi seg gradvis fra uke 15 ish...Håper på det samme snart! 9+6 i dag, håper det skjer noe magisk på 10+0![]()

Så gøyJubler for at jordmor fant hjertelyd isted!

Jeg fant jo selv forrige uke, men det har på en måte vært helga jeg har syntes vært skummel siden det er da det gikk galt sist ift svangerskapslengdeSå gøy![]()
What! Så kultFant hjertelyden til babyen med telefonen(!!), shiit! Det hadde jeg virkelig ikke sett for meg. Varte bare i 4 sek før jeg mistet det, og var tydelig forskjell på den og min egen hjertelyd, så rimelig sikker på at det er «ekte» om noen tviler på disse appene
Jeg er iallefall veldig fornøyd, og kjenner at skuldrene har sunket et par hakk!