Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for fin hCG på mandagens blodprøve
Venter i spenning på dagens prøveresultater som foreligger i morgen eller fredag![]()
Skal forhåpentligvis ta hcg i dag hos legen. Aldri tatt det før, men ønsker det nå pga blødninger. Får en alltid svar etter 2 dager?Hurra for fin stigning!Skal forhåpentligvis ta hcg i dag hos legen. Aldri tatt det før, men ønsker det nå pga blødninger. Får en alltid svar etter 2 dager?

Ååå... høres deilig ut!Jeg jubler for at vi kjøpte hus med badekar! Helt skamløst tok jeg med meg 7-up og Ritz-kjeks for å døyve kvalmen, og lot den slitne skrotten min slappe av litt nå i kveld.![]()

Jubler for blinkende hjerte på tul i dag!Alt ser bra ut så langt
Føler meg 10kg lettere.
Har alltid begynt å svette ganske fort når jeg har blitt varm, eller bare når jeg har gått til jobb osv. Alt det er heelt borte nå! Kan til og med sminke meg *før* jeg føner håret, med badedøra igjen.. svetter ikke når jeg burde gjøre det engang
på ultralyd i dag 6+6 dager... Alle mål er helt perfekte, og alt ser dermed veldig bra ut