*Jubeltråd*

Jubler for fin hCG på mandagens blodprøve :joyful:
Venter i spenning på dagens prøveresultater som foreligger i morgen eller fredag:nailbiting:

Jubler for fin hCG på mandagens blodprøve :joyful:
Venter i spenning på dagens prøveresultater som foreligger i morgen eller fredag:nailbiting:

Hurra for fin stigning! :joyful: Skal forhåpentligvis ta hcg i dag hos legen. Aldri tatt det før, men ønsker det nå pga blødninger. Får en alltid svar etter 2 dager?

Hurra for fin stigning! :joyful: Skal forhåpentligvis ta hcg i dag hos legen. Aldri tatt det før, men ønsker det nå pga blødninger. Får en alltid svar etter 2 dager?

Usikker, kan vel variere fra legekontor til legekontor, men tror det er vanligst med svar innen 2-3 dager fra prøven ble tatt :)

Idag jubler jeg for at en i familien min ikke har en alvorlig genetisk sykdom, som vi har trodd en stund nå. Noe som betyr at vi slipper og beskymre oss for fosterdiagnostikk, og slikt. Nå kan jeg bare beskymre meg over vanlige ting :rolleyes: Og egentlig bare glede meg over graviditeten <3

Jubler for blinkende hjerte på tul i dag! :Heartred Alt ser bra ut så langt :love7 Føler meg 10kg lettere.

Så letta! UL i dag viste perfekt utvikling, 1dag lenger enn utregningen faktisk! Bankende hjerte, fikk til og med høre hjertelyden, det var helt vanvittig! Nå skal jeg glede meg en stund fremover, jeg er forbi der det gikk galt sist! :D:D

Jubler delvis for at det ikke harkommet noe blod ennå. Etter lysebrun utflod hele dagen ellers

Jeg jubler for at jeg helt har slutta å svette etter at jeg ble gravid.:joyful: Har alltid begynt å svette ganske fort når jeg har blitt varm, eller bare når jeg har gått til jobb osv. Alt det er heelt borte nå! Kan til og med sminke meg *før* jeg føner håret, med badedøra igjen.. svetter ikke når jeg burde gjøre det engang:laughing001

Jubler for at jeg kunne sove lenge idag, selv om det er jeg som skulle stå opp med junior. Han sover ennå og klokken er nå 8.51.

Jepp, har vært borte og sjekket at han puster...

Men jeg må tisse!!!!

Jubler for at kollegaen til mannen gir meg en TUL på tirsdag (får fortsatt beholde den jeg har time til 9+0)!
Da blir det bare 1 uke til jeg får svar på om det er liv der inne :smiley-angelic001❤️

Back
Topp