Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også teller ned til juleferie hvor jeg kan slappe av og ikke minst slutte lyve til folk og endelig fortelle at jeg er gravidJubler over at det nå er under tre arbeidsuker igjen til jul, og til jeg kan slappe av helt til jeg ikke føler meg som en oppvridd klut lenger!
Ikke MINST det! Er så mye stress rundt å holde det hemmelig. Jeg jobber i barneskolen, og i dag skulle jeg se etter vottene til en elev i sekken hans... der var det en avglemt frukt eller et-eller-annet som lukta så ille at jeg brakk meg 6-7 ganger men klarte å ikke kaste opp. Hvordan forklare at jeg måtte ha hjelp til å ta opp den, liksom? Nei ære være jul og avslapning og 12 uker! Det gledes!Jeg også teller ned til juleferie hvor jeg kan slappe av og ikke minst slutte lyve til folk og endelig fortelle at jeg er gravid
Så fantastisk dette var kjekk lesningJubler for en perfekt liten spire med fine hjerteslag på TUL i dag
Kjenner meg så utrolig lettet. Nå skal jeg nyte graviditeten så godt jeg kan i tiden framover, og være takknemlig for å slippe symptomer eller plager så lenge jeg kan
Bare 2 uker til neste TUL
Så fantastisk dette var kjekk lesning
Jubler for en perfekt liten spire med fine hjerteslag på TUL i dag
Kjenner meg så utrolig lettet. Nå skal jeg nyte graviditeten så godt jeg kan i tiden framover, og være takknemlig for å slippe symptomer eller plager så lenge jeg kan
Det var godt å høre. Jeg var aldri i tvilJubler for en perfekt liten spire med fine hjerteslag på TUL i dag
Herlig nå er det bare å nyte hvor langt er du på vei?Jubler for en perfekt liten spire med fine hjerteslag på TUL i dag
Herlig nå er det bare å nyte hvor langt er du på vei?
Åååh, så fantastisk å høre!!!Jubler for en perfekt liten spire med fine hjerteslag på TUL i dag