*Jubeltråd*

Jubler for TUL i dag :love2
9+6, og så langt på vei som jeg trodde. 3 cm og var sååå aktiv! Denne gangen går det veien <3

Jubler for en liten time igjen på jobb før jeg har fri i 11 dager :D Virkelig vært bra timing med turnus og ferie i fht oppstarten på denne graviditeten. Har ikke vært mye dårlig, men blir jo ekstra sliten, så er deilig å få koble ut med jevne mellomrom

Jubler for at jeg er så uggen når jeg våkner hver dag i det siste at jeg klarer å holde troen på at det fortsatt er liv. Klarer heldigvis også å regulere kvalmen med en bixit-kjeks, så det er ikke uholdbart.
Også er det kun en uke igjen til ny TUL i dag :D

Jeg jubler over at jeg er 6 fullgåtte uker i dag :D:D
Og siden symptomer har roet seg veldig den siste halve uka, er jeg på et vis glad for at kvalmen er tilbake :laughing002

Jubler over at det nå er under tre arbeidsuker igjen til jul, og til jeg kan slappe av helt til jeg ikke føler meg som en oppvridd klut lenger! :p

Jubler over at det nå er under tre arbeidsuker igjen til jul, og til jeg kan slappe av helt til jeg ikke føler meg som en oppvridd klut lenger! :p
Jeg også teller ned til juleferie hvor jeg kan slappe av og ikke minst slutte lyve til folk og endelig fortelle at jeg er gravid :)

Jeg også teller ned til juleferie hvor jeg kan slappe av og ikke minst slutte lyve til folk og endelig fortelle at jeg er gravid :)
Ikke MINST det! Er så mye stress rundt å holde det hemmelig. Jeg jobber i barneskolen, og i dag skulle jeg se etter vottene til en elev i sekken hans... der var det en avglemt frukt eller et-eller-annet som lukta så ille at jeg brakk meg 6-7 ganger men klarte å ikke kaste opp. Hvordan forklare at jeg måtte ha hjelp til å ta opp den, liksom? Nei ære være jul og avslapning og 12 uker! :p Det gledes!:D

Jubler for en perfekt liten spire med fine hjerteslag på TUL i dag :love7
Kjenner meg så utrolig lettet. Nå skal jeg nyte graviditeten så godt jeg kan i tiden framover, og være takknemlig for å slippe symptomer eller plager så lenge jeg kan :joyful:❤️
Bare 2 uker til neste TUL :happy:

Kjenner meg så utrolig lettet. Nå skal jeg nyte graviditeten så godt jeg kan i tiden framover, og være takknemlig for å slippe symptomer eller plager så lenge jeg kan :joyful:❤️
Så fantastisk:Heartred dette var kjekk lesning;)

Så flotte nyheter! :D❤❤

Det var godt å høre. Jeg var aldri i tvil ;)

Herlig :D:D nå er det bare å nyte :) hvor langt er du på vei?

Åååh, så fantastisk å høre!!! :love7

Jubler for 11 uker og bare 9 dager til OUL. (det er tidligere her da jeg bor i utlandet) Så blinkene hjerte ved tidlig UL i uke 8 og satser på at bølla fortsatt er aktiv der inne (har historie med MA noen ganger + vindegg )

Back
Topp