*Jubeltråd*

Jubler for at jeg får komme hjem fra sykehuset imorgen (med sonde)

Etter 25 dager innlagt!

Jubler for at jeg får komme hjem fra sykehuset imorgen (med sonde)

Etter 25 dager innlagt!
Herlige nyheter. Ble glad for deg nå :)

Herlige nyheter. Ble glad for deg nå :)

Ååå tusen takk <3 <3

Det er litt rart å dra hjem og etter så lang tid med hjelp. Så det er skummelt og fint på en gang. Samtidig som jeg kjenner meg mye mer klær for å dra hjem nå bare de siste par dagene. I starten av uka var jeg energimessig ikke klar!

Nå klarer jeg nesten å gå i normalt tempo igjen, og jeg klarer å gå mer enn 10 meter uten å måtte sette meg :p

Etter tre spontanaborter jubler jeg høyt for å endelig ha sett ett bankende hjerte på ul idag:Heartbigred

Jubler for at alt så bra ut på TUL i dag :love017

Jubler for juleferie! Har akkurat gått ut døren på jobb og er så utrolig glad det endelig er juleferie for min del. Etter flere uker med styr pga flytting, ny jobb og ikke minst hvor kvalm og sliten jeg har vært pga graviditeten er jeg så takknemlig for at jeg har en del fridager foran meg nå! :happy::happy:

Jubel for at vekkeklokka ikke skal settes igjen før i januar :Dog for at det bare er tre dager til vi slipper bomba:D

12+0 her også, herlig og kommet dit.:smug: Men angrer jeg ikke bestillte enda en tul nå rett før jul. 3 uker siden sist tul, men pga mangen blødninger klarer jeg ikke roe meg helt.. Hadde vært herlig og hørt hjerteslag før ferien. Skal ikke til jordmor før 8 januar, men kanskje det blir tul i starten på året. Håper blødningene stopper nå! Så lei.. :woot:

Juleferie! Og den begynte med TUL som ga meg masse bilder og «bevis» på mini! Da kan julen komme og roen faktisk, endelig, og veldig ønsket, komme.

Juleferie i nesten to uker, 12+2, mini (som hadde godt over 39 i feber i går) er frisk igjen og vi har landet i sofaen hos svigers på den andre siden av landet. Gleder oss til å fortelle dem at de skal vi besteforeldre igjen :D

Nå er også desemberforumet aktivt, i dag avslører vi graviditeten til nærmeste familie og det nærmer seg 12 uker (bittelille nyttårsaften) :) Endelig er det snart offisielt og jeg kn fortelle de rundt meg og slippe å lyve mer. Hater å holde det hemmelig, så det skal bli en lettelse:hilarious:

Back
Topp