*Jubeltråd*

Feirer vesla mi som er 3 år i dag :king:wav
Hatt hyggelig bursdagsfeiring med 12 barn (pluss 1 voksen per barn som kom). Feirer også at selskapet nå er over og freden og roen har senket seg :D
Gratulerer med 3-årsdagen til lille :love7
Kjekt når de har bursdag og helt greit når roen senker seg etter selskapet :knegg:

Gratulerer med 3-årsdagen til lille :love7
Kjekt når de har bursdag og helt greit når roen senker seg etter selskapet :knegg:

Takk ❤️
Var kjempe stas med bursdagsfeiringen. Da vi inviterte alle barna på avdelingen fra bhg, så tenke jeg vi var heldige om det dukket opp 5-6 barn (var litt sent ute med invitasjonene), så fikk litt hetta når plutselig 11 skrev at de skulle komme :wacky::hilarious:
Men det gikk strålende, minimalt med krangling og gråt, og mange fornøyde barn :)
Men ja, etter 3 timer med lydnivået fra 12 barn og 14 voksne, så var det veldig godt når det var over :hilarious:

Jubler for at svigermor er barnevakt og at mannen og jeg får kjærestetid med middag og kino i kveld :love7
Sist vi var på kino gikk Skjønnheten og udyret.... :hilarious:

Jubler for at svigermor er barnevakt og at mannen og jeg får kjærestetid med middag og kino i kveld :love7

Er så deilig det når man får slik kjærestetid.. og vel fortjent :Heartpink

Superdeilig med slik voksentid. Vi hadde barnebakt på lørdag så var ute med et vennepar på standup på latter og så ut og spiste middag. Vi har ikke besteforeldre eller familie i byen så prøver å være flinke og benytte oss av alenetid når de kommer på besøk innimellom. Viktig å være kjærester innimellom også og ikke bare småbarnsforeldre :)

Superdeilig med slik voksentid. Vi hadde barnebakt på lørdag så var ute med et vennepar på standup på latter og så ut og spiste middag. Vi har ikke besteforeldre eller familie i byen så prøver å være flinke og benytte oss av alenetid når de kommer på besøk innimellom. Viktig å være kjærester innimellom også og ikke bare småbarnsforeldre :)

Ja, det er kjempe viktig :)
Tenker at man blir bedre foreldre, når man har det godt og ivaretar parforholdet også :)

Vi har heller ikke familie i nærheten, nærmeste er 6,5 timer unna med bil. Prøver å benytte mulighet når de først er på besøk vi også, men ikke alltid vi er like flinke til å gjøre det.

Jubler og ler for at samboeren og jeg akkurat har funnet ut at vi skal gifte oss i slutten av april :smiley-bounce015 Gjør det i all hemmelighet, bare foreldre og forlovere tilstede. Fant en billig gravid-brudekjole på finn.no og krysser fingrene for at formen holder seg så bra 1 mnd til :smiley-angelic001

Føler oss litt rampete. Synes det er deilig at vi ikke skal si det til noen, før det er gjort :smiley-angelic006

Jubler og ler for at samboeren og jeg akkurat har funnet ut at vi skal gifte oss i slutten av april :smiley-bounce015 Gjør det i all hemmelighet, bare foreldre og forlovere tilstede. Fant en billig gravid-brudekjole på finn.no og krysser fingrene for at formen holder seg så bra 1 mnd til :smiley-angelic001

Føler oss litt rampete. Synes det er deilig at vi ikke skal si det til noen, før det er gjort :smiley-angelic006

Vi giftet oss i sommer der det bare forlovere og foreldre til stede. Veldig kjekt å gjøre det på den måten. Og bare posetive tilbakemeldinger etter på :joyful: lykke til:Heartred og kos dere masse

Åh, sååå gøy da!!! :excited001:love7 Stas med bryllup uansett om dere har stor eller liten feiring. :Heartred

Jubler for at alt så bra ut på UL-kontroll i dag :gen014
Minimal risiko for preeklampsi ut i fra det de kunne se og lille ligger på 53% persentilen :love017
Morkaka og også trukket seg lengre oppover, så da trenger jeg ikke ny kontroll på svangerskapspoliklinikken før i uke 36 :)

Så moro, gratulerer så mye :Heartred

Back
Topp