Feirer vesla mi som er 3 år i dag
Hatt hyggelig bursdagsfeiring med 12 barn (pluss 1 voksen per barn som kom). Feirer også at selskapet nå er over og freden og roen har senket seg
Gratulerer med 3 åring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Feirer vesla mi som er 3 år i dag
Hatt hyggelig bursdagsfeiring med 12 barn (pluss 1 voksen per barn som kom). Feirer også at selskapet nå er over og freden og roen har senket seg
Gratulerer med 3 åring
Gratulerer med 3-årsdagen til lilleFeirer vesla mi som er 3 år i dag
Gratulerer med 3-årsdagen til lille
Kjekt når de har bursdag og helt greit når roen senker seg etter selskapet
Jubler for 2-års bryllupsdag!
Jubler for at svigermor er barnevakt og at mannen og jeg får kjærestetid med middag og kino i kveld
Sist vi var på kino gikk Skjønnheten og udyret....
Håper dere hadde en fin kveldJubler for at svigermor er barnevakt og at mannen og jeg får kjærestetid med middag og kino i kveld
Superdeilig med slik voksentid. Vi hadde barnebakt på lørdag så var ute med et vennepar på standup på latter og så ut og spiste middag. Vi har ikke besteforeldre eller familie i byen så prøver å være flinke og benytte oss av alenetid når de kommer på besøk innimellom. Viktig å være kjærester innimellom også og ikke bare småbarnsforeldreJubler for at svigermor er barnevakt og at mannen og jeg får kjærestetid med middag og kino i kveld
Superdeilig med slik voksentid. Vi hadde barnebakt på lørdag så var ute med et vennepar på standup på latter og så ut og spiste middag. Vi har ikke besteforeldre eller familie i byen så prøver å være flinke og benytte oss av alenetid når de kommer på besøk innimellom. Viktig å være kjærester innimellom også og ikke bare småbarnsforeldre
Jubler og ler for at samboeren og jeg akkurat har funnet ut at vi skal gifte oss i slutten av april Gjør det i all hemmelighet, bare foreldre og forlovere tilstede. Fant en billig gravid-brudekjole på finn.no og krysser fingrene for at formen holder seg så bra 1 mnd til
Føler oss litt rampete. Synes det er deilig at vi ikke skal si det til noen, før det er gjort
Åh, sååå gøy da!!! Stas med bryllup uansett om dere har stor eller liten feiring.Jubler og ler for at samboeren og jeg akkurat har funnet ut at vi skal gifte oss i slutten av april Gjør det i all hemmelighet, bare foreldre og forlovere tilstede. Fant en billig gravid-brudekjole på finn.no og krysser fingrene for at formen holder seg så bra 1 mnd til
Føler oss litt rampete. Synes det er deilig at vi ikke skal si det til noen, før det er gjort
Så moro, gratulerer så myeJubler og ler for at samboeren og jeg akkurat har funnet ut at vi skal gifte oss i slutten av april Gjør det i all hemmelighet, bare foreldre og forlovere tilstede. Fant en billig gravid-brudekjole på finn.no og krysser fingrene for at formen holder seg så bra 1 mnd til