God tur! Nyt varmen og solaJubler for 17 uker i dag og at vi er på vei til gran Canaria Sol og varme here we come!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur! Nyt varmen og solaJubler for 17 uker i dag og at vi er på vei til gran Canaria Sol og varme here we come!
Jubler for 17 uker i dag og at vi er på vei til gran Canaria Sol og varme here we come!
Jubler for 17 uker i dag og at vi er på vei til gran Canaria Sol og varme here we come!
Så koselig! Det er godt å se at man blir satt pris på en gang i blant, selv om man vet detHatt en veldig travel dag på jobb og kjenner meg rimelig utslitt, mannen hentet meg på jobb, jeg kjørte han rett på nattevakt og hentet så vesla i bhg. Er alene med barn og hund til i morgen og kommer hjem til dette....
Vis vedlegget 288932
Elsker mannen min, han vet alltid nøyaktig hva jeg trenger
Så koselig! Det er godt å se at man blir satt pris på en gang i blant, selv om man vet det
Jubler for 19 uker i dag
Også for at vi skal på Oul i morgen. Som jeg både gruer og gleder meg til. Mest gleder da
Ha en herlig søndag alle, jeg skal ut og se etter vårtegn
Hurra for deg Måtte han holde seg inne mange uker enda!Feirer 23+0 idag det betyr at lillegutt og mor kan få hjelp hvis det skjer noe, og det er godt å vite