*Jubeltråd*

16+0 uker i dag❤️
 
16+0 uker i dag på meg å :happy:
Å jubler høyt for at kvalmen forsvant i løpet av forrige uke :smiley-bounce022
 
Hatt en veldig travel dag på jobb og kjenner meg rimelig utslitt, mannen hentet meg på jobb, jeg kjørte han rett på nattevakt og hentet så vesla i bhg. Er alene med barn og hund til i morgen og kommer hjem til dette....

Capture+_2019-02-14-17-56-46.png

Elsker mannen min, han vet alltid nøyaktig hva jeg trenger :love7
 
Hatt en veldig travel dag på jobb og kjenner meg rimelig utslitt, mannen hentet meg på jobb, jeg kjørte han rett på nattevakt og hentet så vesla i bhg. Er alene med barn og hund til i morgen og kommer hjem til dette....

Vis vedlegget 288932

Elsker mannen min, han vet alltid nøyaktig hva jeg trenger :love7
Så koselig! Det er godt å se at man blir satt pris på en gang i blant, selv om man vet det:Heartred
 
Så koselig! Det er godt å se at man blir satt pris på en gang i blant, selv om man vet det:Heartred

Det snudde virkelig humøret mitt for å si det sånn :joyful:
Er som du sier, selv om man vet man er elsket, så er det veldig koselig å få sånne små tegn på kjærlighet en gang i blant:love017
 
Jubler for 19 uker i dag :smiley-bounce016

Også for at vi skal på Oul i morgen. Som jeg både gruer og gleder meg til. Mest gleder da :smiley-angelic001:angel8

Ha en herlig søndag alle, jeg skal ut og se etter vårtegn :flower
 
Jubler for 19 uker i dag :smiley-bounce016

Også for at vi skal på Oul i morgen. Som jeg både gruer og gleder meg til. Mest gleder da :smiley-angelic001:angel8

Ha en herlig søndag alle, jeg skal ut og se etter vårtegn :flower

Jeg jubler også for 19+0 i dag og at jeg skal på OUL i morgen :joyful:

Håper det går veldig bra for oss begge ❤️
 
20+1 og endelig halvveis :love7:wav

Fikk også tilbud om å avspasere en time etter at jeg kom på jobb i dag, pga stort fravær i barnegruppa. Herlig å få en ekstra fridag i starten av det som blir en travel uke.
 
OUL i dag og plutselig 20+1! Hoppa rett til halvveis i svangerskapet. Fikk se en fin og velskapt lillebror som sutta på tommelen. :Heartblue Synes det fortjener litt jubel! :love017
 
Feirer 23+0 idag :smiley-bounce012 det betyr at lillegutt og mor kan få hjelp hvis det skjer noe, og det er godt å vite :shy:
 
Feirer vesla mi som er 3 år i dag :king:wav
Hatt hyggelig bursdagsfeiring med 12 barn (pluss 1 voksen per barn som kom). Feirer også at selskapet nå er over og freden og roen har senket seg :D
 
Back
Topp