*Jubeltråd*

God jul til dere alle. Håper stresset blir minimalt idag og at juleroen senker seg :Heartred

Jubler for å ha sett en sprellende liten krabat på ul i dag:Heartred storebror fikk være med og fikk til og med eget bilde, noe som var veldig kult. Siden dette er ivf vet jeg at jeg er 10+3, jordmor mente ut fra mål at knerten var større en som så og at målene heller tilsvarte 11 uker, så vi ble enige om å være uenigexsmile5

Jeg jubler over at jeg har hatt min andre dag i ny jobb i dag. Helt fantastiske mennesker jeg jobber med. Jeg var ærlig med dem og fortalte om graviditeten når jeg fikk jobbtilbud fra dem,og likevel så fikk jeg jobben. Det er bare ca 50% stilling, men passer helt supert nå når jeg er gravid. Gleder meg til å ta fatt videre på jobben.

Fikk høre hjertelyd i dag, så da kan jeg puste lettet ut! Jordmor mente hen var våken, for hen svømte unna doppleren flere ganger. Plutselig ble jeg gravid «på ordentlig», heeerlig følelse:joyful:

Var på første jordmor time i dag. Alt ser bare fint ut og vi fikk høre hjertelyden♡ Doppleren ble sparket unna flere ganger så det er en ivrig liten sak inni der i hvert fall:D Deeeeilig følelse, nå gledes det bare til ultralyd 01.02.

Må bare juble for en hærlig unge.
Jeg er syk og gikk for å legge meg litt etter middag. Kommende storesøster som blir 3 i april kommer inn og spør "går det bra mamma?". Så svarte jeg at jeg var litt syk og spurte om hun kunne hente vannflasken min som jeg hadde glemt på stua. Sprang og hentet den, fortalte meg så et eventyr om bukkene bruse, sa prosit når jeg nøys, sang bæ bæ lille lam for meg, løp og hentet bamsen sin og så at den kunne jeg får låne, koste litt på kinnet litt og gikk ut av rommet og lukket døra etter at hun sa "sove godt nå mamma". :Heartred

Smelter helt av slik omtanke og omsorg fra mini i huset. Tror hun vil bli en god storesøster :love7

Jeg er syk og gikk for å legge meg litt etter middag. Kommende storesøster som blir 3 i april kommer inn og spør "går det bra mamma?". Så svarte jeg at jeg var litt syk og spurte om hun kunne hente vannflasken min som jeg hadde glemt på stua. Sprang og hentet den, fortalte meg så et eventyr om bukkene bruse, sa prosit når jeg nøys, sang bæ bæ lille lam for meg, løp og hentet bamsen sin og så at den kunne jeg får låne, koste litt på kinnet litt og gikk ut av rommet og lukket døra etter at hun sa "sove godt nå mamma". :Heartred

Smelter helt av slik omtanke og omsorg fra mini i huset. Tror hun vil bli en god storesøster :love7

Herlig! Tenker hun har det fra et sted, så jeg tolker det som at dere gjør en god jobb :Heartred

Jubler for 13+0 og 2. Trimester :dance011

Åå, for en unge! Ble helt rørt av å lese om hvordan hun tok vare på deg jeg :love7

Back
Topp