Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er så lettet over at det har gått bra så langt denne gangen. Føler meg så full av takknemlighet og kjærlighet og har virkelig begynt å få troen på at det blir terminbaby denne gangen!Gratulerer!Eg vant i ene lukenen i julelkalenderen her på babyverden![]()
Hva vant du?Vant ullfleecedress fra nøstebarn. Elsker nøstebarn sine klærGratulerer!Hva vant du?

Skikkelig digg ting å vinneVant ullfleecedress fra nøstebarn. Elsker nøstebarn sine klær![]()
Wohoo! 12+0 idag, gleder oss til ul på tirsdag!
Noen som har fått vite kjønn så tidlig?
Jeg husker å lure på dette forrige svangerskap og da fikk jeg vite at jenter og gutter har like kjønn i uke 14, deretter endrer det seg. Usikker på om det er rett, men jeg hadde ikke stolt på et resultat gitt så tidlig da.Spennende! Forrige gang fikk vi vite at vi ventet gutt på ul i uke 13, men på oul i 18 ble det endret til jente! Siste prediksjon var den riktige![]()
Det endrer seg lenge før uke 14. Hos oss var det veldig tydelig jente allerede 11+5 med storesøsterJeg husker å lure på dette forrige svangerskap og da fikk jeg vite at jenter og gutter har like kjønn i uke 14, deretter endrer det seg. Usikker på om det er rett, men jeg hadde ikke stolt på et resultat gitt så tidlig da.
SpennendeDet endrer seg lenge før uke 14. Hos oss var det veldig tydelig jente allerede 11+5 med storesøster
Alt bør jo tas med en klype salt da. Det finnes nok historier med folk som har fått bekreftet jente flere ganger og fått en guttSpennendeHåper på en UL mellom tidlig og ordinær da, så satser vi på å få vite før. Er ekstremt nysgjerrig
![]()