*Jubeltråd*

Jubler for 9+0 og gode nyheter på TUL! En liten dansene krabat :love7

Jubler for at vi fikk se en sprellende liten minibaby på på 4,1cm på tul i går, 10+5! Det var så UTROLIG herlig å se! Og enorm forandring fra tul for tre uker siden, da den lignet mer en bønne! :joyful::love7 Er så lettet over at det har gått bra så langt denne gangen. Føler meg så full av takknemlighet og kjærlighet og har virkelig begynt å få troen på at det blir terminbaby denne gangen!

Jubler for at jeg er ferdig med 2 sorter julekaker. Bare kakemenn og serinakaker igjen som jeg tar unna i dag, og fløtekarameller som jeg skal til pers med på søndag :)
Nå kan jula snart bare komme :santa

Spennende! Forrige gang fikk vi vite at vi ventet gutt på ul i uke 13, men på oul i 18 ble det endret til jente! Siste prediksjon var den riktige;)
Jeg husker å lure på dette forrige svangerskap og da fikk jeg vite at jenter og gutter har like kjønn i uke 14, deretter endrer det seg. Usikker på om det er rett, men jeg hadde ikke stolt på et resultat gitt så tidlig da.

Jeg husker å lure på dette forrige svangerskap og da fikk jeg vite at jenter og gutter har like kjønn i uke 14, deretter endrer det seg. Usikker på om det er rett, men jeg hadde ikke stolt på et resultat gitt så tidlig da.
Det endrer seg lenge før uke 14. Hos oss var det veldig tydelig jente allerede 11+5 med storesøster

Back
Topp