Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Det er stort sett meg om dagen også, er så uggen og kvalm, har ingen matlyst! Så jeg håper det bedrer seg Var godt med litt ordentlig mat!Flinkis! Her gikk det i pasta, ketsjup og revet ost.. skikkelig næringsrik middag
I dag er jeg 9+1 og i morges var jeg på første svangerskapskontroll. Og alt stod bra til med mini! Følte dette var en liten milepæl og det var så godt å få bekreftet at alt er bra med lille <3 Nå skal det bli godt å roe ned og ta dag for dag frem til uke 12 <3
Haha! Det er stort sett meg om dagen også, er så uggen og kvalm, har ingen matlyst! Så jeg håper det bedrer seg Var godt med litt ordentlig mat!
I dag er jeg 9+1 og i morges var jeg på første svangerskapskontroll. Og alt stod bra til med mini! Følte dette var en liten milepæl og det var så godt å få bekreftet at alt er bra med lille <3 Nå skal det bli godt å roe ned og ta dag for dag frem til uke 12 <3
Så bra!! Gleder meg til jeg er like langt. Føler det er en evighet til(og ukene frem til da er så nervepirrende).I dag er jeg 9+1 og i morges var jeg på første svangerskapskontroll. Og alt stod bra til med mini! Følte dette var en liten milepæl og det var så godt å få bekreftet at alt er bra med lille <3 Nå skal det bli godt å roe ned og ta dag for dag frem til uke 12 <3
Heldig, gratulerer!Ååå, så herlig!! 12 uker er jo bare noen uker unna nå
Jubler for at jeg lever enda og at det fortsatt går bra med lille i magen.
Hurra!!!Jubler for at vi nettopp fikk se et bankende hjerte inni en liten "bønne" på 1,07cm på tidlig ultralyd! Er 7+3 i dag. Så takknemlig for at alt så bra ut med den lille!!
Åh! Høres kjent utHaha, godt å se at jeg ikke er alene! Matlysten er helt merkelig.. får skikkelig mange lyster, men når maten kommer på bordet, frister ingenting. I dag ble jeg kvalm fordi kollegaen min sugde på en Doc Minttablett og det luktet altfor sterkt...
Jeg ønsket også å bli kvalm for at det var et «godt» tegn. Ble det i uke 5. Ønsker virkelig ikke å være det lenger! Helt forferdelig!! Jubler for at jeg har hatt en dag hvor jeg har sovet gjennom hele natten og ikke vært kvalm eller hatt hodepine <3Håper at kvalmen kommer snart, men tror ikke den kommer før etter uke 8-9. Er forferdelig og være uggen og kvalm, men et sikkert tegn
Hurra!!!
Jeg ønsket også å bli kvalm for at det var et «godt» tegn. Ble det i uke 5. Ønsker virkelig ikke å være det lenger! Helt forferdelig!! Jubler for at jeg har hatt en dag hvor jeg har sovet gjennom hele natten og ikke vært kvalm eller hatt hodepine <3