Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for min kjære som holder ut med meg.. Han er bare så utrolig søt og god.. Prøver å gjøre alt for at jeg skal tenke på andre ting enn hvor dårlig formen min er..
Han har støttet og hjulpet meg utrolig mye gjennom disse ni månedene!! <3
En god støttende partner er virkelig godt å ha. Hadde ikke klart meg så godt på egenhånd. All ære til alenemødre der ute!Jubler for min kjære som holder ut med meg.. Han er bare så utrolig søt og god.. Prøver å gjøre alt for at jeg skal tenke på andre ting enn hvor dårlig formen min er..
Han har støttet og hjulpet meg utrolig mye gjennom disse ni månedene!! <3
Jubler for at ammingen går bra!Med førstemann gikk det rett vest, og jeg var veldig lei meg for det veldig lenge. Er så takknemlig for en så rolig og fornøyd baby denne gangen og en fin barseltid
Til tross for våkne netter med masse amming koser jeg meg utrolig mye. Veien hit var ingen dans på roser, med melk som ikke kom på sykehuset, hun gikk ned over 10-prosenten sin, og barnepleierne/jordmødrene ba meg kjøpe mme på tur hjem fra sykehuset fordi "amming ikke var for alle" som de sa.. Men jeg la lille til puppen masse etter jeg kom hjem, og det gikk seg til!
Veldig glad jeg ikke ga opp!
![]()
Uff skjønner det er tøft ja. Delammer du eller gikk du over til bare mme?Så heldig du erher gikk det bra de første 14 dagene, men hun gikk ikke opp de siste dagene og virket plutselig kjempesulten, så her måtte vi dessverre ty til mme.. Jeg synes det er kjempetøft men...og nå når hun trenger mme så er det vanskelig å
Øke også..
Uff skjønner det er tøft ja. Delammer du eller gikk du over til bare mme?Går jo an å gi mme på kveld/natt og amme på dagen kanskje? Men samtidig er vel kanskje ammingen på natten viktig for produksjonen.. Skjønner godt at det ikke er lett å vite hva man skal gjøre når lille ikke er fornøyd med bare puppen. Vet så alt for godt hvordan det er, og sist orket jeg rett og slett ikke å holde produksjonen ved like og gikk heller bare over til mme. Og det gikk jo fint det også!
![]()
Tommelopp for deg!Jubler for at ammingen går bra!Med førstemann gikk det rett vest, og jeg var veldig lei meg for det veldig lenge. Er så takknemlig for en så rolig og fornøyd baby denne gangen og en fin barseltid
Til tross for våkne netter med masse amming koser jeg meg utrolig mye. Veien hit var ingen dans på roser, med melk som ikke kom på sykehuset, hun gikk ned over 10-prosenten sin, og barnepleierne/jordmødrene ba meg kjøpe mme på tur hjem fra sykehuset fordi "amming ikke var for alle" som de sa.. Men jeg la lille til puppen masse etter jeg kom hjem, og det gikk seg til!
Veldig glad jeg ikke ga opp!
![]()