Jubeltråd

Full fest og stormende jubel, mormor er i hus og i morra settes kursen mot mitt barndomshjem. Den fortvilte følelsen jeg hadde for noen uker siden er som sunket i jorda.
Så godt å høre!! :D God tur og kooos deg!
 
Full fest og stormende jubel, mormor er i hus og i morra settes kursen mot mitt barndomshjem. Den fortvilte følelsen jeg hadde for noen uker siden er som sunket i jorda.
Så bra. Kos deg masse hjemme:)
 
Priser meg lykkelig for å ha fått en tålmodig og bedagelig baby som i de siste tre dagene har holdt ut i utallige timer på tog og to dager på forelesning uten å klage. Nå jubler jeg for at siste forelesning er unnagjort, vi sitter endelig hjemme i sofan etter en laaaaang dag og vi begge skal straks finne senga :D
 
Jubler for en dag med masse amming og null puppenekt! :D
Jubler for at lille er 3 mnd i dag, som vil si at jeg har fullammet i 3 måneder. En stor milepæl for meg da storesøster ble flaskebarn. Håper virkelig at jeg får til å fortsette i 3 mnd til.

Edit: Aner ikke hvorfor jeg quotet deg, Bee! Herregud altså jeg er så utrolig distré om dagen. Håper noen andre merker noe til denne ammetåka også haha :p
 
Jubler for at lille er 3 mnd i dag, som vil si at jeg har fullammet i 3 måneder. En stor milepæl for meg da storesøster ble flaskebarn. Håper virkelig at jeg får til å fortsette i 3 mnd til.

Edit: Aner ikke hvorfor jeg quotet deg, Bee! Herregud altså jeg er så utrolig distré om dagen. Håper noen andre merker noe til denne ammetåka også haha :p
Jeg slang tannkremtuben inn i vaskemaskinen i stad og hang opp klær rundtomkring tørketrommelen. Tomt klesstativ bak meg. Så etterhvert både tube og snodig klesopphenging og tenkte "hva f*** er det jeg driver med nå". Vært våken i noen timer i natt kan du si :p
 
Jeg slang tannkremtuben inn i vaskemaskinen i stad og hang opp klær rundtomkring tørketrommelen. Tomt klesstativ bak meg. Så etterhvert både tube og snodig klesopphenging og tenkte "hva f*** er det jeg driver med nå". Vært våken i noen timer i natt kan du si :p
Haha! Synes jeg ser det! :D
 
Jubler for at lille er 3 mnd i dag, som vil si at jeg har fullammet i 3 måneder. En stor milepæl for meg da storesøster ble flaskebarn. Håper virkelig at jeg får til å fortsette i 3 mnd til.

Edit: Aner ikke hvorfor jeg quotet deg, Bee! Herregud altså jeg er så utrolig distré om dagen. Håper noen andre merker noe til denne ammetåka også haha :p
Hehe, det er mer enn ofte jeg lurer på hva jeg både driver med og hva jeg har gjort :p
Gratulerer! Både med lille 3mnd og med ammingen :)
Har skjønt at man ikke skal ta det for gitt nå som det har blitt så vanskelig med lillesøster. Storesøster var en liten plugg som elsket pupp og som fullammet til hun var nesten 8mnd, og som ikke sluttet før hun var nesten 2 år. Hadde nok tenkt at dette ikke skulle bli noe problem... Nå gleder jeg med til vi kan begynne med grøt og hun forhåpentlig vis får litt mer kjøtt på beina ;)
 
Hehe, det er mer enn ofte jeg lurer på hva jeg både driver med og hva jeg har gjort :p
Gratulerer! Både med lille 3mnd og med ammingen :)
Har skjønt at man ikke skal ta det for gitt nå som det har blitt så vanskelig med lillesøster. Storesøster var en liten plugg som elsket pupp og som fullammet til hun var nesten 8mnd, og som ikke sluttet før hun var nesten 2 år. Hadde nok tenkt at dette ikke skulle bli noe problem... Nå gleder jeg med til vi kan begynne med grøt og hun forhåpentlig vis får litt mer kjøtt på beina ;)

Er hun så tynn da? Hvor tung og lang har hun blitt nå ?
 
Jeg slang tannkremtuben inn i vaskemaskinen i stad og hang opp klær rundtomkring tørketrommelen. Tomt klesstativ bak meg. Så etterhvert både tube og snodig klesopphenging og tenkte "hva f*** er det jeg driver med nå". Vært våken i noen timer i natt kan du si :p
Hahah fin den! :p Jeg tror samboeren kunne gitt meg skylda for alt nå om dagen. Husker ikke ting jeg har gjort og sagt osv. Skremmende faktisk :eek:
 
Hehe, det er mer enn ofte jeg lurer på hva jeg både driver med og hva jeg har gjort :p
Gratulerer! Både med lille 3mnd og med ammingen :)
Har skjønt at man ikke skal ta det for gitt nå som det har blitt så vanskelig med lillesøster. Storesøster var en liten plugg som elsket pupp og som fullammet til hun var nesten 8mnd, og som ikke sluttet før hun var nesten 2 år. Hadde nok tenkt at dette ikke skulle bli noe problem... Nå gleder jeg med til vi kan begynne med grøt og hun forhåpentlig vis får litt mer kjøtt på beina ;)
Hehe ja, de er nok veldig forskjellige disse små! :) Gleder meg til grøt her også. Ikke akkurat noen plugg hun her heller. Men håper snuppa di kommer seg snart og blir ordentlig frisk og rask igjen :)
 
Er hun så tynn da? Hvor tung og lang har hun blitt nå ?
Hun er ikke direkte tynn, men har jo gått en del ned på kurven sin. Fra 48% til 29%.
5215g på fredag. Lengden vet vi ikke helt sikkert. Hun har ikke blitt målt skikkelig enda pga. seteleie, men på sykehuset tok de en kjapp lengde på 58cm. Tipper ca. 60cm hvis de hadde strekt henne ut og målt skikkelig.
ImageUploadedByBV Forum1456687926.541328.jpg
 
Sikker på at jeg kunne gått naken ut døra i dag. Får ikke med meg noe jeg.. Og ting går i glemmeboka hele tiden. Deilig :p
Jeg gikk ut på trilletur med to skinnhansker. Synes de var litt rare med en gang, men ikke før jeg hadde kommet halvveis merket jeg at den ene var mannen sin!
 
Hun er ikke direkte tynn, men har jo gått en del ned på kurven sin. Fra 48% til 29%.
5215g på fredag. Lengden vet vi ikke helt sikkert. Hun har ikke blitt målt skikkelig enda pga. seteleie, men på sykehuset tok de en kjapp lengde på 58cm. Tipper ca. 60cm hvis de hadde strekt henne ut og målt skikkelig.
Vis vedlegget 163954

Alida har gått fra 55 % til 29 % (men har vært nede i 16 % også hun da - gått jevnt oppover nå). Car 5135 og 60 cm på sist kontroll, og jeg synes ikke hun er tynn.
 
Back
Topp