Jubeltråd

Jubler for at snuppa sitter som støpt på puppen etter at tunge og leppebånd ble klippet og vi fant teknikken for å koble henne riktig på! Mulig det er tilfeldig, men nå har hun ikke nektet pupp. Hun drikker godt og blir til og med grinete mens vi bytter side. Og hun tar puppen som kos/sovemiddel! :p Er så glad og håper det varer! Og at vekta fremdeles peker oppover på helsestasjonen i morgen!
 
Gratulerer!!! Hurra! Når blir det bryllup?
Vurderte et sekund å gjøre det samme, for jeg har verdens tregeste samboer! Men jeg har vært gift før uten å bli fridd til, så hvis jeg skal gifte meg igjen så krever jeg et skikkelig frieri :p

I år er det 13 år siden vi møttes så nå var jeg lei! Han sa tydelig ifra at han ikke kom til å fri - vi kunne godt sette dato og planlegge men frieri ble det ikke. Da hadde jeg ikke mye valg ;) føles litt bedre når det ble spurt liksom ;) mulig det blir beste sommer hvis vi ser at vi har råd til det :)
 
I år er det 13 år siden vi møttes så nå var jeg lei! Han sa tydelig ifra at han ikke kom til å fri - vi kunne godt sette dato og planlegge men frieri ble det ikke. Da hadde jeg ikke mye valg ;) føles litt bedre når det ble spurt liksom ;) mulig det blir beste sommer hvis vi ser at vi har råd til det :)
Stort eller lite bryllup? Når han er så tydelig så skjønner jeg godt at du tok saken i egne hender ;)
 
Stort eller lite bryllup? Når han er så tydelig så skjønner jeg godt at du tok saken i egne hender ;)

Vi har EGENTLIG lyst på lite, men vi har da så stor familie...
 
Jubler for at datteren min er en knupp og har sovet i sengen (ALENE) på formiddagen i dag.. LYKKE <3 Jeg har fått lagd klar middagen vi skal ha i dag, slik at den bare kan varmes opp senere når vi skal spise..
Så deilig:)
 
Jubler alt jeg kan!!! Wohooo!!
Var hos manuellterapeuten med snuppa i går!! Motorikken hennes er mye bedre enn hva den var sist vi var der! Han er ikke bekymret for utviklingen hennes lenger :D
Wohoooo :D :D :D

Så bra :)
Hva som har vært bekymringsverdig da?
 
Jubler over at påskeferien er over og at ei uke på ei trang hytte nå er over ;) kjempe hyggelig å være sammen med familie, men gud så befriende det er å bare være oss tre ;)
 
Back
Topp