Herlig! Flinke gutten<3Jubler over at lille gutt idag har snudd seg fra rygg til mage.r og ler like mye hver gang når vi applauderer innsatsen hans
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig! Flinke gutten<3Jubler over at lille gutt idag har snudd seg fra rygg til mage.r og ler like mye hver gang når vi applauderer innsatsen hans
![]()
Gratulerer med 4 mndMin lille solstråle er 4 mnd i dag!
Gratulerer med 4 mndMin lille solstråle er 4 mnd i dag!
Først var det kolikken, så var det reaksjon på vaksinen, så kom i influensaen før eksem dukket opp. Eksemet gav seg og første tann brøyt igjennom før eksemet igjen dukket opp. Etter 6 måneder med gjennomsnittlig 3-4 usammenhengende søvn pr natt, jubler jeg over at lille slo til med å sove sammenhengende fra 19.00-06.00 inatt. To stk sprengte pupper og en sjokkert mamma som ble vekt av en smørblid liten tass imorrest.![]()
Så braFørst var det kolikken, så var det reaksjon på vaksinen, så kom i influensaen før eksem dukket opp. Eksemet gav seg og første tann brøyt igjennom før eksemet igjen dukket opp. Etter 6 måneder med gjennomsnittlig 3-4 usammenhengende søvn pr natt, jubler jeg over at lille slo til med å sove sammenhengende fra 19.00-06.00 inatt. To stk sprengte pupper og en sjokkert mamma som ble vekt av en smørblid liten tass imorrest.![]()
Det var gode nyheterDet er snart ferie for mannen! Hvilket betyr han kan bli med til foreldra mine![]()
Under tre uker tilDet var gode nyheter
Når starter han ferien sin?
Blir dere der meste av tiden da?Under tre uker til![]()
1,5 uke. Halve ferien hans. Syns han var bra grei som ville detBlir dere der meste av tiden da?![]()
Så hyggelig da1,5 uke. Halve ferien hans. Syns han var bra grei som ville det![]()
Og veldig kjekt at han ser mitt behov for å være med foreldra mine ( og resten av familien der nede).Så hyggelig daHer var det mannen som foreslo forrige tur vi hadde til foreldrene mine. Kjekt når de koser seg så mye sammen!
![]()
Det blir veldig koselig1,5 uke. Halve ferien hans. Syns han var bra grei som ville det![]()
Så artig! Her er det like før. Hun snurrer rundt sin egen akse og drar hendene på gulvet foran seg, men har ikke helt fått med seg kroppenHurra! Vesla åler seg fremover![]()