Jubeltråd

Og ho har snudd seg i dag, fra rygg til mage. To ganger uten hjelp. Hurra!
 
Jubler over at lillemor strålte som ei sol da ho så mormora og oldemora si igjen etter over 1 mnd:)
 
Først var det kolikken, så var det reaksjon på vaksinen, så kom i influensaen før eksem dukket opp. Eksemet gav seg og første tann brøyt igjennom før eksemet igjen dukket opp. Etter 6 måneder med gjennomsnittlig 3-4 usammenhengende søvn pr natt, jubler jeg over at lille slo til med å sove sammenhengende fra 19.00-06.00 inatt. To stk sprengte pupper og en sjokkert mamma som ble vekt av en smørblid liten tass imorrest. :)
 
Først var det kolikken, så var det reaksjon på vaksinen, så kom i influensaen før eksem dukket opp. Eksemet gav seg og første tann brøyt igjennom før eksemet igjen dukket opp. Etter 6 måneder med gjennomsnittlig 3-4 usammenhengende søvn pr natt, jubler jeg over at lille slo til med å sove sammenhengende fra 19.00-06.00 inatt. To stk sprengte pupper og en sjokkert mamma som ble vekt av en smørblid liten tass imorrest. :)

Da vil jeg si at du fortjente ei god natt med søvn :D
 
Først var det kolikken, så var det reaksjon på vaksinen, så kom i influensaen før eksem dukket opp. Eksemet gav seg og første tann brøyt igjennom før eksemet igjen dukket opp. Etter 6 måneder med gjennomsnittlig 3-4 usammenhengende søvn pr natt, jubler jeg over at lille slo til med å sove sammenhengende fra 19.00-06.00 inatt. To stk sprengte pupper og en sjokkert mamma som ble vekt av en smørblid liten tass imorrest. :)
Så bra:) du trengte den søvnen.
 
Det er snart ferie for mannen! Hvilket betyr han kan bli med til foreldra mine :D
 
1,5 uke. Halve ferien hans. Syns han var bra grei som ville det:)
Så hyggelig da :) Her var det mannen som foreslo forrige tur vi hadde til foreldrene mine. Kjekt når de koser seg så mye sammen! :)
 
Så hyggelig da :) Her var det mannen som foreslo forrige tur vi hadde til foreldrene mine. Kjekt når de koser seg så mye sammen! :)
Og veldig kjekt at han ser mitt behov for å være med foreldra mine ( og resten av familien der nede).
 
  • Liker
Reactions: Bee
Hurra! Vesla åler seg fremover:)
Så artig! Her er det like før. Hun snurrer rundt sin egen akse og drar hendene på gulvet foran seg, men har ikke helt fått med seg kroppen :p
Men hun har lært seg å sitte og å vise hvor stor hun er, så nå gjør hun det hele tiden :D
 
Han begynte med å åle seg for et par uker siden og nå er det tempo på'n. Men idag satte han seg opp helt selv og er oppe i krabbestilling å gynger/skyver seg bakover. Hektiske tider for oss alle nå :D Spennende altså :D
Samtidig må jeg juble og skryte litt av pappa'n som har ryddet og ordnet hus, fanget kanin på rømmen og lagd middag samtidig som han hadde fult hyre med poden idag ! Så jeg gruer meg ikke så fælt til å begynne i full jobb igjen ;)
 
Back
Topp