Jubeltråd

Så artig! Her er det like før. Hun snurrer rundt sin egen akse og drar hendene på gulvet foran seg, men har ikke helt fått med seg kroppen :p
Men hun har lært seg å sitte og å vise hvor stor hun er, så nå gjør hun det hele tiden :D
Setter hun seg opp selv?
 
Setter hun seg opp selv?
Nei, hun kommer seg ikke helt opp selv. Så jeg lar henne ikke sitte så lenge av gangen. Men hun synes jo det er sååå stas å kunne sitte og leke :D
 
Min åler seg og klarer å krabbe to steg før han legger seg ned på magen igjen. Men sitte kan han ikke.. Er det ikke mest normalt at de kan sitte før krabbing?
 
Nei, hun kommer seg ikke helt opp selv. Så jeg lar henne ikke sitte så lenge av gangen. Men hun synes jo det er sååå stas å kunne sitte og leke :D
Sånn er det litt her også. Ho kan sitte noen sekunder om gangen
 
Min åler seg og klarer å krabbe to steg før han legger seg ned på magen igjen. Men sitte kan han ikke.. Er det ikke mest normalt at de kan sitte før krabbing?

Nei, mener du det? Krever jo endel å sette seg opp selv, så min erfaring er at de gjerne har knekt krabbekoden før de er sterke nok til å sette seg opp selv! Og man skal jo ikke sette de opp før de klarer det selv - så da vil dette trinnet komme etterpå? (Jeg setter opp frøkna jeg altså... :p
 
Nei, mener du det? Krever jo endel å sette seg opp selv, så min erfaring er at de gjerne har knekt krabbekoden før de er sterke nok til å sette seg opp selv! Og man skal jo ikke sette de opp før de klarer det selv - så da vil dette trinnet komme etterpå? (Jeg setter opp frøkna jeg altså... :p
Aner ikke.. Vet bare at storesøster ålte seg, satte seg opp, krabber. Ikke voldsomt sammenligningsgrunnlag. :p
 
Jeg har lest at de sitter etter at de krabber. Det var noe med at de prøver å reise seg men så detter de over på rompa, om dere skjønner ?
 
Min satte seg opp og krabbet på samme dagen. Brukte lang tid på å lære seg og krype, mens hun bare plutselig satt
 
Min har begynt å reise seg opp etter møblement og kasser. Er ordentlig skjevsterk akkurat nå, for sitter ikke og krabber ikke mer enn et par steg... Ordner seg vel :p
 
Back
Topp