Jubeltråd

Hva skal jeg juble for i dag? Prøver å juble litt for at jeg sakte men sikkert godtar at babyen min må få maten på flaske og at det er sol i Trondheim i dag.

Jeg jubler for at det er meldt mildere vær til uka! Skal ut og trille hver dag! :D

DET jubler jeg også for. Guri malla så slitsom det er å knapt nok ha vært utenfor ytterdøra på fire uker. Gleder meg til å ut og få rørt litt på kroppen og ikke minst omsider slippe unna dårlig samvittighet for disse hundene jeg ikke har fått gått tur med men som har måtte nøyet seg med hundegården! Uff.

Jeg jubler for at det har vært plussgrader ute i dag og det mesta av snøen på veier og fortau har smeltet! Jeg elsker vinter og snø, men det var en drøm å trille barnevogn uten å måtte brøyte seg frem!!! :D

Jeg jubler for at det har vært plussgrader ute i dag og det mesta av snøen på veier og fortau har smeltet! Jeg elsker vinter og snø, men det var en drøm å trille barnevogn uten å måtte brøyte seg frem!!! :D
Jaaa! Samme her! Sol og plussgrader, fikk ordentlig vårfølelse på trilleturen :D

Nå jubler jeg for at lillemor ligger på brystet til pappan sin og sover, slik at jeg kan sette på en podcast på øret og får unna litt husarbeid :)

Wow! Idag jubler jeg virkelig. Har en liten en som plages med mye vondt, og dermed har vært mye våken på nettene. Sovner sjeldent før 2, og våkner ofte. Men, inatt, han sovnet 23.30 og helt til 08.30 (med en liten puppepauser 05.30). Mor er i sjokk tilstand og føler seg nesten litt uthvilt. Deilig :)

Jubler for å ha sovet 3 1/2 time i strekk i natt :)
Deretter ble det mat og soving i 3 timer igjen :)
Så lenge har vi ikke sovet siden fødsel.

Jubler for lille som sov fem timer i strekk i natt før hun ville ha mat og sov tre timer til! Deilig å endelig føle seg litt uthvilt :) Håper dette blir rutine ;)

Jubler for at jeg kom på gamle triks og fikk lagt fra meg baby i ettermiddag. Endelig sov hun i en god periode uten å ligge oppå meg! Som resulterte i at jeg fikk ryddet kjøkkenet etter middagen (godt ift mannen) og fikk tid til å prate uavbrutt med sambo om alt og ingenting. Fikk også brukt tiden alene med fireåringen. Fikk både sett barne-tv sammen og lest bok sammen før legging <3

Jubler for at jeg kom på gamle triks og fikk lagt fra meg baby i ettermiddag. Endelig sov hun i en god periode uten å ligge oppå meg! Som resulterte i at jeg fikk ryddet kjøkkenet etter middagen (godt ift mannen) og fikk tid til å prate uavbrutt med sambo om alt og ingenting. Fikk også brukt tiden alene med fireåringen. Fikk både sett barne-tv sammen og lest bok sammen før legging <3
Triks? Sånt må deles! ;)

Triks? Sånt må deles! ;)
Triks var kanskje feil ord :-P Mine jenter sover godt oppå dynen fordi de svøpes på en måte ned i den. Og de liker å ha noe i ansiktet, så har hentet frem helseteppet (masse pustehull). Da sov frøkna som bare det!! :-D

Hurra! 4 dager til mamma/mormor kommer og henter oss ned til Østlandet. Det gledes stort.

Hurra! 4 dager til mamma/mormor kommer og henter oss ned til Østlandet. Det gledes stort.
Så bra! Det tenker jeg blir godt :)

Jeg jubler over at frøkna endelig er tilnærmet frisk! :D

Jubler over plass på babysvømming fra neste uke tom midten av juni :D

Og så må jeg juble for at vesla ikke har blitt helt frelst av flaska mens hun var syk. Hun tar fremdeles puppen! :D

Back
Topp