Jubler for at veslejenta har fått fødselsdag allerede og at vi skal på forberedende allerede i morgen!
9/12 får vi endelig møte henne <3
Så bra at dere har fått datoen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for at veslejenta har fått fødselsdag allerede og at vi skal på forberedende allerede i morgen!
9/12 får vi endelig møte henne <3
Så morsomtI dag jubler jeg for at jeg er ett skritt nærmere mål!! Snart får jeg treffe lille gullet mitt!! <3
18 dager igjen til mens termin og 26 dager igjen til oul termin!!
Jubler for lille gutten inni magen min! 6 dager til termin! Snart skal vi møtesOg vi blir en familie<3
Det fungerer greit nok her også faktisk. Det som er veldig uvant er at jeg må på do minst en gang om dagen for å bommelomme! Sånn var jeg ikke før jeg var gravid engangJubler for at både bimmelim og bommelom fungerer sånn tålelig greit etter fødsel.
Og for at vi skal på vår første trilletur i dag, 7dager gammel. :-D
Jeg må ta jerntabletter en stund så jeg var litt spent på akkurat det derDet fungerer greit nok her også faktisk. Det som er veldig uvant er at jeg må på do minst en gang om dagen for å bommelomme! Sånn var jeg ikke før jeg var gravid engang![]()
Jeg burde sikkert ha tatt, men jeg venter og ser til 6 ukerskontrollen og ser om jeg må.Jeg må ta jerntabletter en stund så jeg var litt spent på akkurat det der![]()