Jubeltråd

14 uker idag! ♡♡ nå går det på fram :D

Jubler for 17 uker i dag, 1 uke og 2 dager til OUL, og kjempe koselig kafé tur med en barndomsvenninne som har en 9mnd liten jente :) ble mye baby snakk :D

Jubler for 17 uker i går, kvalmen som tar seg noen dagers pause iblant endelig, ny episode av Pretty Little Liars (min guilty pleasure haha) og en stor bolle med waldorfsalat i kjøleskapet som venter på meg. Mmmm :D :D

Skulle ønske jeg kunne juble over så godt vær!! Da får jeg heller juble for 3 uker til jeg er i Oslo :) håååper på godt vær, og at jeg får badet :D

Jeg lurer på om du tilbyr husmorferie til slitne damer i akkurat det tidsrommet det var meldt så fint vær? Her i trøndelag sliter vi med kald vind fra nord og ei uke i "varmere strøk" hadde gjort susen :p
Javisst bare å komme det Hehe , Sørlandet er tingen :D men nå skal det sies at så varmt er det ikke ofte vi har det :p du skal se finværet drar seg oppover :)

Jublet over 13+0 i dag og endelig i 2 trimester!! :D

• Liker
Reactions: Io
Jubler over 15 uker idag! :D og på lørdag skal jeg kjøpe vogn! :D nå begynner det å gå opp for meg ❤

Jubler for at migrenen å spinalhodepinen nå er så godt som borte :-D krysser alt format infeksjonsprøvene er blitt fine også nå ;-)

Jubler for 16 uker idag! Jeeez, tenk om bare 4 uker er jeg halvveis!! :D

17 uker i dag :) Magen vokser også! Merker det på navlen min som har endret vinkel så den samler lo til den store gullmedalje! :D

Back
Topp