Jubeltråd

Samboer har vaska nesten hele leiligheten og støvsugd. Jeg har lagt i sengen de siste 4 timene og han lager lasagne, hvitløksbaguetter og salat.. kjempeflink og snill :D virkelig ikke i form i dag, men lillegutten sparker i vei og kjennes godt på utsiden nå. Er så herlig :) ligger her med stort smil
 
Jubler over 18 uker idag og masse spark fra lille gull ❤
 
19+6 i dag :D jubler også for ferie, og skal på ferie sørover og bo på hotell <3 gleder meg til å kjenne 20 grader og sooool i morgen når jeg våkner, og være 20 uker på vei :D passer fint det :)
 
Jubler for vellykket elgstek og hyggelig middagsbesøk av svigerfar og samboern:) scorer sinnsyke voksenpoeng om dagen!
 
Jubler over at bhg start på vesla gikk fint og hun nå har startet på siste året i bhg :o glad og fornøyd da hun kom hjem :D

Hun fikk også kjenne sparkene til Lillegull for første gang, han/henne sparket i handa hennes flere ganger på rad ♡ Hun ble helt i ekstase og jubelen var stor :D
 
Last edited:
Sambo kjøpte trampoline til 3 åringen igår :-D sette sammen trampoline som gravid med veldig vondt bekken var kanskje ikke verdens smarteste idé, men når jenta blir så glad er det verdt det :-P :-D nå skal det bli lettere dager fremover, ingen jente som skal henge etter beina på mammaen sin for hun kjeder seg :-P
 
Woohoo, da var oul overstått :D frøet viste oss ryggen og var like umulig å fotografere som faren sin ;) men det var et perfekt hjerte og alle fingre, tær og organer var på plassen sin! Vi er lettet og glad alt er bra der inne :)
 
Woohoo, da var oul overstått :D frøet viste oss ryggen og var like umulig å fotografere som faren sin ;) men det var et perfekt hjerte og alle fingre, tær og organer var på plassen sin! Vi er lettet og glad alt er bra der inne :)
Så bra!! :D Så dere fikk ikke vite kjønn, siden han var sjenert? ;)
 
Nei, men egentlig er det gøy å ikke vite 100% ;) Han trodde det kunne være en guttebass, men han turte ikke sette penger på det ;) Jeg har selv guttefølelse, men i drømmene er det vært ei jente :p
Spennende! :D Har selv veldig guttefølelse, men det hadde jeg med vesla mi og ;)
 
Åh jeg elsker å kjøpe brukt altså! :D Hadde jeg tenkt på det når jeg venta første tror jeg at jeg hadde spart myye! Splitter nytt maxi cosy med base 500kr! Ah :D
 
Back
Topp