Jubeltråd

Ferie! :cool05
 
Det gikk kjempe fint, takk! Hadde en utrolig koselig jordmor og hun tok tida og forklarte oss alt. Vi kunne følge med ultralyden på et skjerm som var foran oss. Fikk også masse bilder. :-) Det var en helt utrolig opplevelse. :-)
Fantastisk ♡
 
Var hos jordmor idag som var så hyggelig og varm. Det var rom for å snakke om det meste og jeg fikk endelig høre hjertelyden til lillefrø! Hjertet slo godt og alt var fint der inne :D kjente jeg ble 20 kilo lettere og har fått bekreftet at jeg faktisk ikke har innbilt meg graviditeten :D hipphurra
 
Var hos jordmor idag som var så hyggelig og varm. Det var rom for å snakke om det meste og jeg fikk endelig høre hjertelyden til lillefrø! Hjertet slo godt og alt var fint der inne :D kjente jeg ble 20 kilo lettere og har fått bekreftet at jeg faktisk ikke har innbilt meg graviditeten :D hipphurra
Så bra :D
 
Hurra for mannen som starta sengesnekring i går, med god hjelp av bonusbestefar:) og jubler litt ekstra for at jeg fikk studieplass til høsten! Livet leker om dagen,
 
  • Liker
Reactions: Io
Var hos jordmor idag som var så hyggelig og varm. Det var rom for å snakke om det meste og jeg fikk endelig høre hjertelyden til lillefrø! Hjertet slo godt og alt var fint der inne :D kjente jeg ble 20 kilo lettere og har fått bekreftet at jeg faktisk ikke har innbilt meg graviditeten :D hipphurra
Ingenting er bedre enn det :)
 
Hurra for mannen som starta sengesnekring i går, med god hjelp av bonusbestefar:) og jubler litt ekstra for at jeg fikk studieplass til høsten! Livet leker om dagen,
Så bra:)
Hva skal du studere?
 
Jubler for at i morgen kommer gullet mitt hjem igjen, etter 18 dager på ferie! ♡
 
Jubler for at jeg har verdens fineste gutt på 3 år og giftet meg med verdens snilleste og kjekkeste mann 20. Juni og fant ut i går at vi venter ei lita prinsesse <3 livet er perfekt og smiler stort om dagen <3
 
Jubler for ferie i 2 uker <3 deilig å være på besøk hos svigers som steller og ordner med alt :) og at mannen får hvilt slik at han har mer overskudd til meg og lille jenta i magen :D
 
17 uker i dag ♡ og kun 6 dager til OUL :D
 
18+4 idag, oul imårå :-D
Å rett etter oul skal vi hente storegullet å kjøre til Lillestrøm på hotellweekend :-D :-D Sverige tur på lørdag, etterfulgt av avslapping på hotellet :-D
 
Full jubel, vi fikk ei gammel vugge av sjefen min :D Så nå er vi offesielt i gang med "redebygginga" og dette vidunderet er brått blitt så virkelig :D
 
Hurra :-D alt va bra med lillegutt på oul, noe jordmoren som tok oul også var veldig fornøyd med med tanke på den sterke antibiotika kuren jeg fikk i slutten av juni (var viss hun som hadde vært å sjekket lille da også)...de visste det var en fare for lille når jeg fikk antibiotikaen, men det var litt viktigere å redde livet mitt(blodforgiftning)....å tenk at vi er så heldige å skal få en gutt denne gang :-D
 
Back
Topp