Jubeltråd

Jubler fordi der er så sabla godt å komme hjem til nyvasket hus :) ;) vaskehjelp er virkelig verdt pengene altså!
 
Jubler fordi der er så sabla godt å komme hjem til nyvasket hus :) ;) vaskehjelp er virkelig verdt pengene altså!
Ååå det vil jeg ha og. En gang i fremtiden skal jeg bare nyte livets glade dager, reise og drikke vin, mens hushjelpa vasker og kokken lager mat :-P
 
Ååå det vil jeg ha og. En gang i fremtiden skal jeg bare nyte livets glade dager, reise og drikke vin, mens hushjelpa vasker og kokken lager mat :-P

Haha! Hun er bare her annen hver uke da, men det letter myyyye kjenner jeg. Snakket om det lenge, men når jeg ble så dårlig i denne graviditeten fant vi ut at det ikke var noe å vente på
 
Jubler for at om få timer er jeg 12 uker!:D:D Og kan endelig slappe av litt:cool:
 
Hvordan gikk ultralyden?? :D

Vi fikk se en veldig aktiv liten, med bankende hjerte..<3 jordmor kunne ikke finne hjerteslagene på 12ukerskontrollen på tirsdag, så fikk roet kroppen veldig med å se at alt var som det skulle :)
Men så klart, når vi skulle ta bilde snudde den lille seg bort, så alt vi fikk var hode og en arm :P ImageUploadedByBV Forum1433575362.412170.jpg
 
Vi fikk se en veldig aktiv liten, med bankende hjerte..<3 jordmor kunne ikke finne hjerteslagene på 12ukerskontrollen på tirsdag, så fikk roet kroppen veldig med å se at alt var som det skulle :)
Men så klart, når vi skulle ta bilde snudde den lille seg bort, så alt vi fikk var hode og en arm :P Vis vedlegget 120319
Åå så deilig å vite at alt er ok!! ♡
Håper selv jeg får høre hjerteslagene på fredag hos jordmor.. Synes det er vanskelig å glede seg over det når jeg enda ikke har sett eller hørt den lille i magen.. magen vokser jo og symptomene er der, men er noe med det å se eller høre det :)
 
Jeg nyyyyyyter at selv om 5 åringen min absolutt skulle stå opp 05:30 idag, så holdt hun seg på rommet sitt med ipaden og høretelefoner :p Jeg fikk ligge i senga til 08:30 :D woho!
Nå skal vi snart til sentrum, er sånne "festdager" Elias båten kommer, hesteridning, hoppeslott og ansiktsmaling :D
 
Hurrahurra ! Denne uka har rast avgårde og jeg er 13 uker på vei! Imorgen er det første kontroll hos fastlegen :) Jeg håper så inderlig han lar oss høre hjertelyd :D Jeg vet ikke om det er vanlig å høre det hos legen, men jeg føler jeg må ha en slags bekreftelse på at det faktisk bor noen der inne ;)
 
Jubler for det bare er 11 dager til 12+0 :D
 
Yey, 13 uker idag og 33 dager til ultralyd! :D Syns tiden kan gå enda fortere altså :D
 
Må skryte av samboer i dag, han diska opp med herlig middag da jeg hadde besøk av ei venninne og nå rydder han badet helt på egen hånd. Jubler litt ekstra høyt for at jeg var så heldig å finne ham<3
 
Back
Topp